برندهای ایرانی

امدادرسانی سایپا برای نوروز ۱۴۰۳ به مدت ۲۰ روز

 

مدیرعامل امداد خودرو سایپا، از آغاز طرح امداد نوروزی گروه سایپا از روز پنجشنبه (۲۴ اسفند ماه) خبر داده و تاکید کرد که این طرح در دو بخش ارائه خدمت تخصصی و خدمات رفتاری به مدت ۲۰ روز (تا ۱۴ فروردین ماه) اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه برند به نقل از ایسنا، امدادخودرو سایپا، صبح امروز (دوشنبه) افتتاحیه طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۳ را در محل این شرکت که برای اولین بار در محل خود شرکت برگزار می‌شد، آغاز کرد.

کورش پارسا معین-  مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا- در این مراسم گفت: خوشحال هستیم که امسال اولین سالی است که ویژه برنامه‌ی طرح امداد نوروزی را در محل شرکت امدادخودرو سایپا برگزار می‌کنیم.

وی افزود: عملیات خدمت‌رسانی در دو بخش تعریف شده است که در ابتدا بحث خدمت‌رسانی تخصصی به امدادخواهان مطرح است و پس از آن، ارائه خدمات رفتاری به مردم است. زمانیکه برای مشتری مشکلی در خودرو پیش می‌آید، در وهله‌ی اول می‌خواهد که مشکل خودرویش برطرف شود، سپس اگر در محل مشکل قابل حل نبود، رفتار مناسب برای یاری رساندن‌ به مشتری و هدایت وی اقدام شود.

مدیرعامل امدادخودرو سایپا خاطرنشان کرد: در طول سال ۱۴۰۲، توانستیم نرم افزارها را ارتقا دهیم و همچنین افزایش ۱۰۰ درصدی ناوگان را داشته باشیم و ناوگان امدادرسانی ۱۰۰ درصد تجهیز شد.

امسال افزایش نرخ نداشتیم

پارسا معین در ادامه تصریح کرد: خدمت‌رسانی حتما بر اساس قیمت‌های مصوب خواهد بود؛ خوشبختانه امسال افزایش نرخ‌های مصوب هم نداشتیم و خدمات‌رسانی بر اساس همان نرخ‌های مصوبی است که طی سال بوده است.

وی افزود: علاوه بر محصولات سایپا،  سرویس‌دهی به تمام خودروهای کشور در بحث حمل صورت خواهد گرفت؛ در بحث تعمیرات، چنانچه تخصص وجود نداشته باشد، ترجیح ما این است که تعمیرات صورت نگیرد اما در مورد محصولات سایپا، همه خودروها تحت پوشش هستند.

مدیرعامل امداد خودرو سایپا در مورد سرویس‌دهی برای خودروهای هیبریدی، تاکید کرد: علیرغم اینکه خودروهای هیبریدی به تازگی به ناوگان کشور اضافه‌شده اما همکاران ما آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده‌اند و سال آینده نیز آموزش‌های تخصصی بیشتر ارائه خواهد شد.

در مجموع ٨٠٠ امدادگر آماده‌ی خدمت‌رسانی به مسافرات هستند

پارسا معین در رابطه با تعداد امدادگران خودرویی در طرح نوروزی ١۴٠٣ امداد خودرو سایپا، گفت: حدود ۵٠٠ خودرو، امدادگران سایپایی هستند و ٣٠٠ مورد هم پیمانکار قرارداد بسته شده است؛ در جمع ٨٠٠ امدادگر در سطح کشور در این طرح به صورت شبانه‌روزی فعال هستند. جانمایی‌ها و محل استقرار امدادگران مشخص شده است؛ در محلی مستقر خواهند بود که بیشترین پوشش را بتوانند داشته باشند.

وی افزود: مدت زمان رسیدن امدادگر در محل در شهرستان‌ها با تهران متفاوت است؛ ضمن اینکه این زمان در ایام تعطیلات هم متفاوت است. در طول سال، میانگین کمتر از ٣٠ دقیقه، امدادگر در محل خواهد بود اما در تعطیلات نوروز، پیش‌بینی ١۵ دقیقه را داریم.

گفتنی است که درخواست امداد خودرو سایپا از طریق شماره‌های ٠٩۶۵۵٠ و ٨۴۴۴۴ مشتریان می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا