فرهنگ‌و‌هنر

هما؛ برند تجربه‌محور تئاتر، پیشگام بازگشایی شنبه‌ها برای علاقه‌مندان هنر نمایش

تصمیم کم‌سابقه عمارت نمایشی هما برای استقبال از مخاطبان در روزهای شنبه، این تماشاخانه را به برندی نوآور در فضای هنرهای نمایشی تهران تبدیل کرده است. هما با تغییر روز تعطیلی خود، تمرکز بر تجربه مشتری و دسترس‌پذیری را در صدر اولویت‌های برند خود قرار داده و نقش خود را در ارتقاء فرهنگ تئاتر و توسعه برند تماشاخانه در ذهن مخاطبان تقویت می‌کند.

به گزارش توسعه برند به نقل از مدیر رسانه و تبلیغات این تماشاخانه، عمارت نمایشی هما روزهای شنبه هر هفته که برابر با تعطیلی سالن‌های نمایشی است، میزبان مخاطبان خواهد بود.این تصمیم در جهت ایجاد بستری مناسب برای تماشاگران و بنا به اینکه روز شنبه، زمان تعطیلات و فراغت بسیاری از هنرمندان است به منظور ایجاد فرصت برای تماشای آثار نمایشی این مجموعه فراهم شده است.

براین اساس، اجراهای عمارت نمایشی هما روزهای شنبه برقرار است و از این پس، روز یکشنبه به عنوان روز تعطیل این مجموعه شناخته خواهد شد.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

علاقه‌مندان برای تماشای آثار نمایشی عمارت هما می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه این عمارت مراجعه کنند.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا