وب گردی
مترو و اتوبوس در تهران همچنان رایگان است

شهرداری تهران همزمان با شروع جنگ تحمیلی سوم مترو و اتوبوس را رایگان کرد و این طرح فعلاً ادامه دارد.
به گزارش توسعه برند، طلا،مترو و اتوبوسهای بی.آر.تی همچنان در تهران رایگان است.

شهرداری تهران همزمان با شروع جنگ تحمیلی سوم مترو و اتوبوس را رایگان کرد و این طرح فعلاً ادامه دارد.
به گزارش توسعه برند، طلا،مترو و اتوبوسهای بی.آر.تی همچنان در تهران رایگان است.
شهرداری تهران از ۹ اسفند سال گذشته همزمان با جنگ تحمیلی سوم مترو و اتوبوس را در تهران رایگان کرد.
معاون شهردار تهران محسن هرمزی میگوید که در شرایط کنونی نمیتوان مجدد خدمات اتوبوس و مترو را پولی کنیم و تا تصمیمگیری نهایی شورا حملونقل رایگان است و شهردار تهران هم میگوید که پیگیر ارزانسازی تهران، باثبات کردن قیمتها و ارائه سطح بالای خدمت به مردم هستیم که حملونقل یکی از این حوزههاست.
منبع: فارس