برندهای ایرانی

فلای‌تودی با سفرکارت، بازار سفر را فتح کرد!

فلای‌تودی با فروش چشمگیر ۲۰۰ میلیارد تومانی سفرکارت در ۶ ماه اول سال، گام بزرگی در راستای تسهیل سفر برای ایرانیان برداشته است. این کارت به عنوان یک ابزار انعطاف‌پذیر و کاربردی، به سرعت به محبوبیت زیادی دست یافته است.

به گزارش توسعه برند، فلای‌تودی اعلام کرد که به عنوان اولین ارائه‌دهنده سفرکارت در ایران، در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توانسته ۱۰۰ هزار سفرکارت به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به فروش برساند. به گفته فلای‌تودی، این کارت امکان رزرو خدمات سفر مانند بلیط هواپیما، قطار، هتل و ویزا را فراهم می‌کند و به دلیل انعطاف در بودجه و طراحی متناسب با نیاز سازمان‌ها و اشخاص، با استقبال گسترده مواجه شده است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا