برندهای ایرانی

علی‌بابا: اولین برند صنعت گردشگری از نظر مخاطبان هستیم

علی‌بابا با استناد به تحقیقات بازاری که انجام داده است، می‌گوید «محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برند صنعت گردشگری» است.

به گزارش توسعه برند، «علی‌بابا» می‌گوید براساس تحقیقات بازاری که انجام داده است، اولین برند یادآوری‌شده در ذهن ۴۹ درصد مخاطبان صنعت گردشگری است و ۸۴ درصد مخاطبان این برند را می‌شناسند.

طبق اعلام روابط‌عمومی شرکت سفرهای علی‌بابا، درحال‌حاضر این برند در حوزه گردشگری صاحب ۴۹ درصد رهبری ذهنی (Top of Mind) و ۸۴ درصد آگاهی از برند است. روابط‌عمومی این شرکت درباره این آمارها می‌گوید: «تحقیقات بازار قبلی نشان می‌داد که ما در زمینه رهبری ذهنی ۴۵ درصد و در زمینه آگاهی از برند ۷۸ درصد مخاطبان بازار گردشگری را همراه خود داشتیم. حالا، در آخرین تحقیقات مربوط به سال ۱۴۰۳، با نتایج خوبی روبه‌رو شده‌ایم که حاکی از رشد ۴ درصدی است. در زمینه شاخص‌های آگاهی از برند فاصله زیادی با دیگر بازیگران صنعت داشتیم و همچنان هم این فاصله را حفظ کرده‌ایم.»

همچنین روابط‌عمومی این شرکت درمورد اهمیت داده‌های ذکرشده می‌گوید: «اینکه بدانیم از میان هر ۱۰۰ نفر، انتخاب اول حداقل ۴۹ نفر هستیم، نشان می‌دهد در مسیر درستی حرکت کرده‌ایم و باوجود چالش‌هایی که در صنعت وجود دارد، توانسته‌ایم حضور پررنگی در ذهن مخاطبان داشته باشیم. داده‌ها درمورد آگاهی از برند نیز نشان می‌دهد از هر ۱۰۰ نفر، ۸۴ نفر علی‌بابا را می‌شناسند؛ یعنی توانسته‌ایم تجربه شایسته سفر را در ذهن گروه‌های مختلف جامعه بسازیم.»

روابط‌عمومی این شرکت با استناد به تحقیقات انجام‌شده، علی‌بابا را «محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برند این صنعت» دانسته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا