برندهای ایرانی

سرمایه گذاری دیجی کالا در استارتآپ میاره

مفتخریم که اعلام کنیم «دیجی‌کالا» و «دیجی‌اکسپرس» با سرمایه‌گذاری مشترک در پلتفرم «میاره»، شرکای جدید و استراتژیک ما خواهند بود.
به گزارش توسعه برند؛ مذاکرات مرتبط با این سرمایه‌گذاری در مرداد ۱۴۰۳ به ثمر رسید و مجموعا‌ ۳۴ درصد از سهام شرکت «میاره» به دو شرکت دیجی‌کالا و دیجی‌اکسپرس واگذار شد. هدف از جذب سرمایه جدید، تقویت و توسعه بیشتر زیرساخت‌های میاره و در جهت تحقق اهداف استراتژیک طرفین با ایجاد هم‌افزایی‌های جدید است.
این سرمایه‌گذاری مجموعاً به مبلغ ۲۳۵ میلیارد تومان و ترکیبی از افزایش سرمایه در شرکت میاره و خرید سهام ثانویه از سهامداران قبلی بوده است. با این افزایش سرمایه، ارزش‌ شرکت به ۸۳۰ میلیارد تومان رسید و «میاره» به عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی لجستیک گروه دیجی‌کالا عمل خواهد کرد.
پس از این سرمایه‌گذاری ترکیب سهامداری «میاره» تغییر کرد و دیجی‌کالا ۱۷ درصد، دیجی‌اکسپرس ۱۷ درصد، تیم کارآفرین ۱۵ درصد و سایر سهامداران ممتاز ۵۱ درصد از سهام «میاره» را در اختیار دارند.
«میاره» پس از این سرمایه‌ گذاری هیچ تغییری در بخش تیم راهبری و مدیران اجرایی نخواهد داشت و این تغییرات به معنای فرصتی بزرگ برای رشد و توسعه بیشتر «میاره» است. این سرمایه‌گذاری به ما امکان می‌دهد تا با حفظ استقلال خود، به تقویت و توسعه ناوگان با استفاده از زیرساخت‌هاى دیجى اکسپرس، استفاده از پتانسیل بالای مشتریان و فروشندگان دیجی‌کالا، استفاده از فرصت رشد مشترک میان سرمایه‌گذاران و «میاره» و ورود به حوزه‌های جدید در بازار خرده‌فروشی بپردازیم.

blank
ما به همه همکاران و همراهان عزیز «میاره» که با تلاش و تعهد خود نقش مهمی در این موفقیت داشته‌اند، تبریک می‌گوییم. این دستاورد نتیجه مستقیم تلاش‌ آنهاست و ما بیش از پیش به آینده‌ای روشن و موفق برای «میاره» و تمامی اعضای تیم امیدواریم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا