ریتون، برند آموزشی بانک پاسارگاد برای ارتقای سواد مالی کودکان رونمایی شد

بانک پاسارگاد در نوزدهمین سالگرد تأسیس خود از برند آموزشی “ریتون” رونمایی کرد؛ بازی هیجانانگیزی که با هدف آموزش مفاهیم مالی به کودکان ۸ تا ۱۲ سال طراحی شده است. این محصول نوآورانه که از سال ۱۴۰۱ با شخصیتپردازی جذاب برای برقراری ارتباط با کودکان توسعه یافته، امکان یادگیری مهارتهای مدیریت دارایی، پسانداز و مسئولیتهای اجتماعی را در محیطی رقابتی فراهم میکند.
به گزارش توسعه برند؛ آموزش مفاهیم مالی به کودکان یکی از مباحث بااهمیت است که میتواند تاثیر مهمی بر زندگی و آینده آنها داشته باشد. این آموزشها به کودکان کمک میکند تا با مفاهیم پایهای مدیریت پول و دارایی آشنا شوند و در نتیجه آن میتواند بر توسعه عادات مالی سالم، افزایش مسئولیتپذیری و پیشگیری از مشکلات مالی احتمالی آینده کودکان اثر بسزایی داشته باشد.
بهرهمندی از بازیهای آموزشی یکی از روشهای مؤثر و کارآمد در ارائه آموزشهای مفید و نهادینه کردن آن در ذهن کودکان میباشد. بر همین اساس بانک پاسارگاد با رویکردی نوآورانه، اقدام به طراحی و توسعه بازی «ریتون» کرده است. جامعه مخاطب این بازی، کودکان ۸ تا ۱۲ سال است که میتوانند با سیاحت در «شهر پاسارگاد»، ضمن انجام یک بازی هیجانانگیز از آموزشهای ارزشمندی نیز بهرهمند گردند.
در واقع بازی ریتون یک بازی آموزش سواد مالی است که در محیطی جذاب، هیجانانگیز و رقابتی، مفاهیم ارزشمندی مانند مشارکت در مسئولیتهای اجتماعی، مدیریت دارایی، آشنایی با سپردههای بانکی، پسانداز و… را به کودکان منتقل و دانش و هوش مالی آنها را ارتقا میبخشد.
لازم به توضیح است شخصیت ریتون در سال۱۴۰۱ با هدف آموزش مهارتهای مالی به کودکان خلق شده و توانسته با برقراری ارتباط صمیمانه و مؤثر تأثیر بسزایی در ارتقا سواد مالی و اقتصادی نسل آینده داشته باشد.
گفتنی است بازی ریتون در مراسم نوزدهمین سال تأسیس بانک پاسارگاد رونمایی و پس از تولید انبوه به فرزندان عزیز این سرزمین تقدیم گردید.
علاقهمندان برای آشنایی بیشتر با شخصیت ریتون و بازی آموزشی آن، میتوانند به صفحه اختصاصی ریتون در تارنمای بانک پاسارگاد به نشانی bpi.ir و صفحه اینستاگرام کودکان پاسارگادی به نشانی pasargad.kids مراجعه فرمایند.