برندهای ایرانی

دیجی‌کالا؛ ارائه سرویس‌های عملیاتی تخصصی برای توانمندسازی فروشندگان در سرویس‌هاب

دیجی‌کالا با توسعه بخش سرویس‌های عملیاتی در قالب سرویس‌هاب، گام تازه‌ای برای بهینه‌سازی فرآیندهای کاری و کاهش هزینه‌های فروشندگان برداشته است. این سرویس‌ها شامل خدمات تخصصی انبارداری، نگهداری، بسته‌بندی و ارسال کالا، مدیریت پنل، عکاسی و درج محصول، و چاپ لیبل و اقلام مصرفی است که توسط ۵۷ سرویس‌دهنده فعال در ۱۵ استان ارائه می‌شود. فروشندگان می‌توانند بدون محدودیت، چند سرویس‌دهنده را به‌طور همزمان انتخاب کرده و تمرکز خود را بر رشد فروش و مدیریت فروشگاه بگذارند؛ اقدامی که جایگاه دیجی‌کالا را به‌عنوان برند پیشرو در توانمندسازی اکوسیستم تجارت آنلاین ایران تثبیت می‌کند.

به گزارش توسعه برند، بخش سرویس‌های عملیاتی در قالب سرویس‌هاب، آماده خدمت‌رسانی به فروشندگان برای انجام کارهایی چون خدمات انبار و نگهداری کالا، بسته‌بندی و ارسال کالا، مدیریت پنل، عکاسی و درج محصول و چاپ لیبل و اقلام مصرفی  است.

این بخش با هدف بهینه‌سازی فرآیندهای کاری، افزایش سرعت و کاهش هزینه‌ها طراحی شده‌اند تا فروشندگان بتوانند با تمرکز بیشتر روی رشد فروش، مدیریت فروشگاه خود را به بهترین شکل انجام دهند. با ارائه این خدمات به صورت تخصصی دیگر لازم نیست فروشندگان مراحل عملیاتی فروش کالا در دیجی‌کالا را خودشان انجام دهند.

سال گذشته با همین هدف سرویس‌هاب در پنل فروشندگان دیجی‌کالا کارش را آغاز کرد تا فروشندگان از سرویس‌دهندگان مختلف برای قیمت‌گذاری، گزارش‌های تحلیلی و حسابداری استفاده کنند و حالا سرویس عملیاتی از طریق سرویس‌دهندگان مختلف به فروشندگان ارائه می‌شود.

فروشندگان می‌توانند با مراجعه به صفحه سرویس‌های عملیاتی در پنل فروشندگان دیجی‌کالا، سرویس موردنظر خود را انتخاب کرده و پس از بررسی خدمات ارائه‌دهندگان، با یکی از آنها همکاری کنند.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

محدودیتی برای استفاده همزمان از چند سرویس‌دهنده وجود ندارد و فروشندگان امکان استفاده از چند سرویس به طور همزمان را دارند.

مزیت ویژه سرویس‌های عملیاتی این است که سرویس‌دهنده‌ها در شهرها و استان‌های مختلف فعالیت می‌کنند و فروشندگان می‌توانند سرویس‌دهنده‌ای در محدوده محل کار خود انتخاب کنند.

اکنون ۵۷ سرویس‌دهنده در ۱۵ استان پرفعالیت مشغول به فعالیت هستند و به زودی سرویس‌دهندگان در سراسر کشور فعال خواهند شد تا همه فروشندگان در هر نقطه ایران بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

درصورتی‌که سرویس‌دهنده هستید و می‌توانید خدمات خود در قالب «سرویس‌های عملیاتی» ارائه دهید به dk-com-serviceHub@digikala.com ایمیل بزنید و موضوع (Subject) ایمیل را سرویس‌های عملیاتی قرار دهید.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا