برندهای ایرانی
«دستیار خرید دیوار؛ تجربهای هوشمند برای سادهسازی جستجوی کالا»

دیوار با معرفی قابلیت «دستیار خرید»، گام دیگری در راستای هوشمندسازی تجربه کاربران برداشته است. این ویژگی گفتگومحور که بر پایه هوش مصنوعی توسعه یافته، نه تنها با تحلیل دقیق آگهیها و درک زبان طبیعی کاربران، به پیشنهاد کالاهای مناسب میپردازد، بلکه با ارائه مشاوره و مقایسه گزینهها، فرآیند خرید را آسانتر و سریعتر میکند.
به گزارش توسعه برند؛ این دستیار گفتگومحور نه تنها در یافتن آگهیهای مرتبط به خریداران کمک میکند بلکه با درک زبان طبیعی و ترجیحات آنها، در فرآیند تصمیمگیری خرید نیز به آنها مشاوره میدهد. در واقع این دستیار هوشمند گفتگومحور با درک زبان طبیعی و ارائه مشاوره، به خریداران در یافتن و انتخاب آگهی مناسب کمک میکند.