اقتصادی

برگزاری روزانه بیش از ۵۰ نشست تخصصی در الکام تاکس

بخش الکامپ تاکس بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ روزانه بیش از ۵۰ نشست تخصصی در چهارسالن برگزار می کند.

به گزارش توسعه برند به نقل از ستاد خبری،الکام تاکس فضایی پویا برای ارائه ایده ها، معرفی استارتاپ ها و جذب توجه سرمایه گذاران و فعالان حوزه فناوری است.
الکام تاکس فرصتی عالی برای کسب شناخت در خصوص اکوسیستم استارتاپی است.
در این بخش از الکامپ که در سالن های 40A،۴۴،۷و ۳۵ برگزار می شود ، نخبگان و متخصصان حوزه کسب و کار ، در قالب های متنوعی مانند سخنرانی‌، پرسش و پاسخ و گپ و گفت تجربیاتشان را با مخاطبان به اشتراک خواهند گذاشت.
در دومین روز از برگزاری این رویداد ۱۲ نشست تخصصی با موضوع 《مولد، مدل های زبانی بزرگ و چت بات ها عامل های هوش مصنوعی》،《 کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی》، 《کاربرد هوش مصنوعی در افزایش تاب آوری استارتاپ ها》،《 آینده یادگیری در عصر هوش مصنوعی و فرصت ها و چالش های هوش مصنوعی در آموزش》،《اوضاع استارتاپ های هوش مصنوعی و سرمایه گذاری روی آنها در ایران》،《کاربرد هوش مصنوعی در صنعت بانکداری و مالی》در خصوص فناوری هوش مصنوعی برگزار می شود.
همچنین ،نشستهای《 چطور از ایران پروژه خارجی بگیریم》،《ویژگی های یک محصول فناورانه و ترند》، 《بیزینس با هوش مصنوعی》، 《تاثیر هوش مصنوعی در برندینگ کسب و کارهای بزرگ》،《 کاربرد هوش مصنوعی در تولید محتوا》،《نقش هوش مصنوعی در افزایش طول عمر》نیز از دیگر سرفصل ها در زمینه هوش مصنوعی است که به ترتیب از صبح امروز تا پایان ساعت نمایشگاه در زمینه هوش مصنوعی برگزار می شود.
همچنین نشست هایی با موضوع《آینده رایانش ابری و روندهای آتی》، 《هوشمندسازی در صنایع و معادن》،《نقش نوآوری های فناور در تامین امنیت غذایی کشور به ویژه محصول گندم》، 《همگام شدن با موج های هوش مصنوعی در انقلاب صنعتی چهارم》،《تحول دیجیتال در سال ۲۰۲۵ :از چالش تا فرصت 》نیز در روز دوم برگزار می شود.
علاقه مندان برای دریافت زمان برگزاری تمام نشست ها در طول مدت چهار روز برگزاری نمایشگاه، می توانند به آدرس talksiran.com مراجعه کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه الکامپ ۲۸ از ۳تا۶ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا است.

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا