برندهای ایرانی

برند فولاد مبارکه در مسیر جهانی‌سازی؛ حضور در ایران اکسپو ۲۰۲۵

نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵ به عنوان یکی از بزرگترین فرصت‌های اقتصادی ایران، میزبان فولاد مبارکه، برند پیشگام در صادرات غیرنفتی است. حضور این غول فولادی، گامی مهم در توسعه بازارهای صادراتی و تقویت برند ملی صنایع کشور خواهد بود.

به گزارش توسعه برند، هفتمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024) به عنوان بزرگترین رویداد تجاری ایران، با همکاری و مشارکت وزارت صمت، وزارت امور خارجه، سازمان توسعه تجارت ایران و سایر نهادهای دولتی و خصوصی، برای ارتباط با بازارهای جهانی از تاریخ ۸ الی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

یکی از اهداف مهم این نمایشگاه توسعه صادرات غیرنفتی است و این رویداد میزبان بیش از ۸۰۰ شرکت ایرانی از جمله گروه فولاد مبارکه است.

فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین صادرکننده غیرنفتی-پتروشیمی در سال ۱۴۰۲ با صادرات یک میلیون و ۴۰۹ هزار تن محصولات فولادی به ارزش بیش از ۷۰۷ میلیون دلار یکی از مهمترین صادرکنندگان ایران در زمینه صادرات غیرنفتی است.

سهم این شرکت از نظر ارزش دلاری صادرات کل کشور در سال ۱۴۰۲ حدود ۱.۴۳ درصد بوده است.

نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی برای نمایش توانمندی‌ها، جذب سرمایه‌گذاری خارجی، گسترش بازارهای صادراتی، جذب مشتریان جدید، تقویت برند ملی و تقویت دیپلماسی اقتصادی است.

پیش بینی می‌شود این نمایشگاه با حضور، ۲۵۰۰ نفر مهمان خارجی، ۲۷ وزیر، ۱۶ معاون وزیر، ۲۰ رئیس اتاق بازرگانی، ۲۷ نفر از رؤسای انجمن‌های حوزه تجارت و بازرگانی، ۳۵ کشور از قاره آسیا، ۳۹ کشور از قاره اروپا، ۳۴ کشور از قاره آفریقا، پنج کشور از قاره آمریکا و استرالیا برگزار شود.

غرفه گروه فولاد مبارکه در سالن ۶ نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ بعدازظهر میزبان بازدیدکنندگان است.

منبع: ایراسین

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا