برندهای ایرانی

برند شاتل‌موبایل رفاه دیجیتال را در اختیار گرفت با تخفیف ۵میلیونی بیمه‌بازار زنجیره خدمات هوشمند خود را کامل کرد

ماجرای جدید شاتل‌موبایل از یک همکاری مستقیم با بیمه‌بازار آغاز شد، جایی که مشترکین این اپراتور امکان دریافت تخفیف‌های تا ۳۶درصدی و مجموعاً بیش از پنج میلیون تومان برای خرید انواع بیمه‌نامه را به دست آورده‌اند. این امتیاز تازه، حلقه‌ای دیگر در معماری خدمات هوشمند شاتل‌موبایل است که از سیم‌کارت‌های نسل جدید 5G تا انتخاب دستی شبکه رادیویی و دسترسی به سرویس‌های برتر دیجیتال امتداد دارد و برند را به نقطه تلاقی ارتباط، رفاه و نوآوری سوق داده است.

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، پیرو توافقی که این دو مجموعه با یکدیگر انجام دادند، این امکان برای مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل فراهم شده که با استفاده از کدهای تخفیف اختصاصی بتوانند بیمه‌های بدنه، ثالث، تکمیلی، آتش سوزی، زلزله و مسافرتی را از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن بیمه بازار به صورت نقد و یا اقساطی با تخفیف مجموعاً بیش از ۵ میلیون تومان خریداری نمایند.

از آنجایی که شاتل موبایل همواره تلاش می‌کند تا با فراهم کردن زنجیره متنوعی از محصولات و خدمات، کسب و کار و زندگی مشترکین خود را ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر کند؛ بر این اساس متناسب با سلیقه و نیاز مشترکین خود امکان استفاده از خدمات اختصاصی مختلفی را در حوزه‌های بازی و سرگرمی، دانش و آموزش، فیلم و سریال، موسیقی و خدمات مکمل همچون سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا، فروشگاه اینترنتی تپسی، سرویس رزرو هتل و اقامتگاه شب، فروشگاه اینترنتی خانومی، سرویس رزرو هتل و اقامتگاه هومسا، فروشگاه اینترنتی جانبی، اپلیکیشن تغذیه و سلامت لیمومی، اپلیکیشن تماشای فیلم و سریال روبیکا، سرویس تاکسی اینترنتی ماکسیم، اپلیکیشن کتاب‌ها و سریال‌های صوتی نوار را به صورت رایگان یا با تخفیف ویژه ایجاد کرده است.

ضمن آنکه این اپراتور با هدف توسعه قابلیت‌های سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، راهکار «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» را در سراسر کشور پیاده سازی کرده تا مشترکین شاتل موبایل علاوه بر بهره‌مندی از انتخاب هوشمند شبکه بتوانند با شماره گیری کددستوری #۸*۱*، مراجعه به سیستم «مدیریت اینترنتی حساب و یا اپلیکیشن «شاتل‌‏‌ موبایل من» از وضعیت اتصال شبکه رادیویی میزبان سیم‌کارت خود مطلع شوند و یا با تغییر شبکه رادیویی میزبان، از میان هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، شبکه مطلوب خود را انتخاب کنند.

همچنین شاتل موبایل در این مدت با به‌روزرسانی فنی هسته شبکه هوشمند خود، تجربه و نسل جدیدی از هوشمندی سیم‌کارت‌هایش را عرضه کرده تا مشترکین این اپراتور تجربه‌ای بهتر از آنتن‌دهی هوشمند و پوشش گسترده اینترنت5G داشته باشند.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

هم اکنون سیم‌کارت‌های قدیمی و جدید این اپراتور، با به‌روزرسانی هسته شبکه هوشمند شاتل موبایل، به صورت خودکار و بدون نیاز به تعویض سیم‌کارت یا اعمال تنظیمات جدید از سوی مشترکین، به نسل جدیدی از قابلیت‌های فناوری نوآورانه و انحصاری “سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل” ارتقا پیدا کرده و به‌روزرسانی شده‌اند. این ارتقا و به‌روزرسانی فنی، بهبود قابل‌ توجهی در کیفیت خدمات ارتباطی، سرعت اینترنت و دسترسی پذیری به نسل پنجم شبکه‌های تلفن همراه (5G) و بهبود چشمگیر در عملکرد و تجربه مشترکین سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل ایجاد کرده است.

از سایر خدمات متمایزی که اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین خود فراهم کرده، می‌توان به ارائه بسته اینترنت با تمدید خودکار، پرحجم‌ترین، متنوع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین بسته‌های اینترنت همراه و ترکیبی همگرایی خدمات ثابت و سیار (FMC) و تعرفه ویژه مصرف آزاد اشاره کرد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب و خرید شماره‌های رند و عادی رنج جدید می‌توانند علاوه بر امکان مراجعه حضوری به بیش از ۵۰۰۰ مرکز فروش و خدمات پس از فروش شاتل موبایل در سراسر کشور، از طریق فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل و یا تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ اقدام نمایند.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا