برندهای ایرانی

برند آلومینیوم المهدی در مسیر توسعه مسئولیت اجتماعی؛ از ساخت هنرستان تا مرکز آموزش تخصصی

برند آلومینیوم المهدی در راستای گسترش فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی خود، با امضای توافق‌نامه‌ای با استانداری هرمزگان، متعهد به ساخت یک هنرستان ۱۲ کلاسه و یک مرکز جوارکارگاهی تخصصی شد. این اقدام که بخشی از استراتژی برندسازی اجتماعی این شرکت است، با هدف تربیت نیروی متخصص برای صنعت آلومینیوم و ارتقای کیفیت آموزشی در استان صورت می‌گیرد.

به گزارش توسعه برند؛ محمد آشوری استاندار استان هرمزگان در این جلسه که در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار می‌شد با تاکید بر اهمیت ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی، اظهار داشت: نگاه کمی به فضای آموزشی و افزایش ارتقای کیفیت آموزشی را مد نظر داریم. ساخت و پردازش انسان در مدارس صورت می پذیرد و باید محیطی را فراهم کرد تا بتوانیم با برنامه‌ها و حمایت‌های همه‌جانبه در کیفی‌سازی آموزش نقش‌آفرینی کنیم.

وی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در استان، افزود: استان هرمزگان در حال حاضر از وضعیت فضای آموزشی مطلوبی برخوردار نیست. با نگاه برنامه‌ای جهت رفع نیازها بر اساس زمانبندی‌های مختلف و مشارکت جمعی که در حال شکل‌گیری است، به این نتیجه رسیدیم که سرعت ساخت مدارس را افزایش دهیم و در سه مقطع کاستی‌های آموزش و پرورش را رفع و به یک تعادل برسانیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به ضرورت همسویی با سیاست‌ها و راهبردهای دولت، تصریح کرد: آنچه که همه باید دنبال کنیم هم ساخت مدرسه‌های جدید است و هم برنامه برای خودکفایی و استقلال این مدارس. وفاق جمعی در حوزه صنایع و خیرین مدرسه‌ساز مردمی هم‌اکنون در جهت رفع کمبودهای فضای آموزشی به شکل مناسبی بوجود آمده است و دستگاه‌های دولتی نیز تلاش می‌نمایند و موانع پیش روی در جهت ساخت و سازهای مورد نیاز فضاهای آموزش را مرتفع می‌نمایند که در این زمینه هم کارگروهی تشکیل شده است.

او در پایان تاکید کرد: به موازات نهضت احداث مدارس، در تلاش هستیم در حوزه کیفیت ‌بخشی به آموزش نیز گام‌های موثری با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود صورت پذیرد.

توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید

حمید رجب‌پور، مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های مسئولیت های اجتماعی این شرکت در حوزه‌های آموزش و درمان، بیان کرد: آلومینیوم المهدی سال گذشته در این بخش به شکلی هدفمند در دو حوزه آموزش و درمان گام‌های مهمی را در سطح استان برداشته است. در حوزه درمان کار بسیار خوبی با سازمان بهزیستی استان در بخش بیماری‌های ژنتیکی در شهرستان بندر خمیر انجام دادیم و در حوزه آموزش نیز هم در ساخت و اتمام پروژه‌های مدارس نیمه ‌تمام و هم ارسال کانکس‌های مدرسه‌ای با بهر گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود مجموعه و پس ازشناسایی روستاهای کم برخوردار در سطح استان، اقدام نموده ایم.

او با تاکید بر اهمیت آموزش، اظهار داشت: آموزش همه چیز است و راه رشد و تعالی کشور از آموزش‌های با کیفیت می‌گذرد. مهمترین بخش جدا از ایجاد فضای مناسب آموزشی، کیفیت آموزش است و همانطور که این نهضت مدرسه‌سازی به خوبی آغاز شده است، باید توجه ویژه‌ای را معطوف به افزایش و بهبودکیفیت آموزش در سطح استان نماییم.

رجب‌پور در پایان از مشارکت آلومینیوم المهدی در این نهضت خبر داد و گفت: آلومینیوم المهدی بنا دارد طبق توافقنامه با استانداری هرمزگان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس یک هنرستان ۱۲ کلاسه بنابر نیازمندی‌های اعلام شده احداث نماید و علاوه بر آن یک مرکز جوارکارگاهی در جهت آموزش متناسب با حوزه صنعت آلومینیوم کشور در محل شرکت احداث نماید و هدف از ساخت این مرکز، تربیت نیروی متخصص برای ورود به عرصه کار در این مجموعه عظیم تولیدی و پاسخ به نیازهای متناسب با آلومینیوم المهدی است.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا