اقتصادی

بازنشستگان تامین اجتماعی: فیش حقوقی اردیبهشت هنوز قابل دریافت نیست +پاسخ سازمان

بازنشستگان کارگری می‌گویند: هنوز قادر به دریافت فیش حقوقی اردیبهشت نیستیم.

به گزارش توسعه برند به نقل از ایلنا، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کردند که همچنان فیش حقوقی اردیبهشت قابل دریافت نیست و هرچه به سامانه رجوع می‌کنیم، نمی‌توانیم فیش حقوقی را دریافت کنیم.

“”توسعه برند را در بله و سروش پلاس دنبال کنید””

این بازنشستگان می‌گویند: از زمان واریز حقوق اردیبهشت، موفق به دریافت فیش حقوقی نشدیم.

در عین حال، تامین اجتماعی در این رابطه توضیح داده است: «با توجه به انجام فرایندها و اقدامات فنی مربوط به آماده‌سازی و محاسبات احکام جدید و جلوگیری از اختلال در ارائه اطلاعات مربوطه، دریافت فیش و احکام حقوقی بازنشستگان و مستمری‌بگیران محترم به صورت حضوری و غیرحضوری فعلاً مقدور نیست. ضمن عذرخواهی مجدد و تشکر از شکیبایی شما، خواهشمندیم تا اتمام فرآیندهای مذکور و اطلاع‌رسانی رسمی، همراهی و صبوری نمایید.»

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا