الکامپ محفلی برای تعامل برندها و مخاطبان

امیرعلی نجفی، معاون بازاریابی روبیکا : غرفه مجموعه روبیکا در بخش الکاماستارز قرار داد. در تلاش هستیم با استفاده از المانهای خوب و مناسب، فضای خلاقانهای را در غرفه خود به وجود بیاوریم و مخاطبان و بازدیدکنندگان را با سرویسها، خدمات و فضای کلی روبیکا آشنا کنیم.
به گزارش توسعه برند به نقل از روابطعمومی سازمان نظام صنفی رایانهای استان تهران، مجموعه روبیکا، از جمله شرکتهایی است که در نمایشگاه الکامپ امسال حضور دارد. در همین زمینه با امیرعلی نجفی، معاون بازاریابی روبیکا گفتوگو کردیم که در ادامه میخوانید.
او در این خصوص گفت: «غرفه مجموعه روبیکا در بخش الکاماستارز قرار داد. در تلاش هستیم با استفاده از المانهای خوب و مناسب، فضای خلاقانهای را در غرفه خود به وجود بیاوریم و مخاطبان و بازدیدکنندگان را با سرویسها، خدمات و فضای کلی روبیکا آشنا کنیم. تعدادی از سرویسهای جدید روبیکا مانند سفارش آنلاین غذا ، خدمات سلامت و چند سرویس دیگر را برای اولین بار در نمایشگاه الکامپ معرفی خواهیم کرد. همچنین در غرفه روبیکا فضایی را برای جلسات و گفت و گوهای تخصصی با میهمانان روبیکا، اساتید و بزرگان حوزه تکنولوژی در نظر گرفتهایم تا بتوانیم پذیرای این عزیزان باشیم».
نجفی درباره انتظار مجموعه خود از نمایشگاه امسال گفت: «از نگاه ما دو مورد بسیار حائز اهمیت است. مورد اول حضور برندهای نام آشنا و مطرح در حوزه استارتاپها و تکنولوژی است. امیدواریم این بخش تقویت شود و شاهد حضور بیشتر این برندها و تعامل مستقیم با کاربران باشیم، همچنین فضایی برای استقرار برندها، استارتاپها و مجموعههای نوپا را شاهد باشیم که بتوانند به راحتی در نمایشگاه حضور پیدا کنند و خدمات خود را ارائه کنند. نکته دوم، طراحی استیجهایی در نمایشگاه است که بتوانند بستری جهت داشتن تاک شو و گفت و گو میان متخصصان فراهم سازد».