اطلاعیه اسنپپی در خصوص بروز برخی اختلالات در کمپین «جمعهی پرتخفیف»
اسنپپی از ماهها قبل، آمادگی فنی میزبانی از کاربران در کمپین «جمعهی پرتخفیف» را با ارتقای زیرساختهای خود فراهم کرده بود؛ اما متاسفانه در ساعات ابتدایی روز جمعه ۹ آذر، به دلیل ترافیک فوقالعادهی کاربران، پلتفرم اسنپپی به مدت یکساعت و ۱۳ دقیقه در سرویسرسانی دچار اختلال شد. با رفع اختلال، اسنپپی در وضعیت ثبات قرار گرفت و در ادامهی روز روند سرویسرسانی پایدار ماند.
به گزارش توسعه برند به نقل از اسنپ پی، در کمپین «جمعهی پرتخفیف» اسنپپی، بیش از ۳ هزار فروشگاه آنلاین و آفلاین به عرضه بیش از یک میلیون کالا پرداختهاند. با توجه به تمهیدات اندیشیدهشده، اکثر قریب به اتفاق فروشگاهها در طول روز جمعه سرویسی پایدار داشته و تنها کمتر از ۲۰ فروشگاه دچار اختلال شدند. همچنین تمامی کالاهای دارای تخفیف ویژه در بازههای زمانی اعلامشده در اختیار کاربران قرار گرفت و تنها ۵ قلم کالا از ۴۰۰ قلم کالای باتخفیف ویژه به دلیل اختلال در زیرساخت فنی فروشنده، از عرضه در زمان اعلامشده بازماند. این کالاها در روز شنبه، ۱۰ آذر، در صفحهی اصلی اسنپپی عرضه خواهند شد.
ما در اسنپپی دقت کاربران را در مواجهه با رویکردهای کسبوکاری خود ابزاری برای رشد میدانیم و از تمامی بازتابهای ارائهشده از سوی کاربران در خصوص کمپین «جمعهی پرتخفیف» سپاسگزاریم.