برندهای ایرانی

از باشگاه مشتریان تا تجربه‌ای ماندگار در کمپین دلجویی

گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب با اجرای «کمپین دلجویی» گامی خلاقانه در راستای مشعوف‌سازی مصرف‌کنندگان برداشت. این کمپین که با همکاری بخش‌های مختلف گروه انتخاب نظیر انتخاب سرویس، کال‌سنتر، فروش و خدمات اجرا شد، با هدف رسیدگی سریع به مشکلات مشتریان، ارائه خدمات فراتر از انتظار و تقویت ارتباط عاطفی با مشتریان برگزار شد.

به گزارش توسعه برند؛ محمدرضا پهلوان‌زاده، معاون ارشد مراقبت مشتریان و تعالی سازمان گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب، از شناسایی و تلاش در راستای رفع مشکلات و خواست مشتریان در سفر خرید و پیاده‌سازی باشگاه مشتریان به عنوان بخشی از تلاش‌های این معاونت در راستای مشتری‌مداری خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه انتخاب، معاون ارشد مراقبت مشتریان و تعالی سازمان گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب، با اشاره به اجتناب‌ناپذیر بودن خطا در کسب‌و کارهای بزرگ، بر اهمیت مدیریت تجربه مشتری در تمام نقاط تماس با گروه انتخاب تاکید کرد و گفت: پیشگیری از وقوع مشکلات و رسیدگی سریع و موثر به آن‌ها از اولویت‌های گروه انتخاب است. واحد CRM با تعریف پروژه‌های پیشگیرانه و طرح ۱۲۲۴۴۸، گام‌های موثری در جهت جلوگیری از ایجاد نقاط درد در تماس مشتریان با این گروه برداشته است.

کمپین دلجویی

وی کمپین دلجویی از مشتریان انتخاب را نمونه‌ای از یک کار تیمی موفق در راستای مشتری مداری دانست و افزود: با همراهی شرکت‌های انتخاب سرویس، دکاپست و تیم‌های کال سنتر، فروش و خدمات، توانستیم در کمپین دلجویی از مشتریان انتخاب به نتایج مثبتی دست پیدا کنیم. در این طرح، علاوه بر رسیدگی به مشکلات مشتریان، تلاش شده با ارائه خدمات فراتر از انتظار، تجربه‌ای ماندگار و شاخص برای آن‌ها در جهت وفادارسازی مشتریان ایجاد شود.

پهلوان‌زاده ادامه داد: نتایج این طرح بار دیگر بر اهمیت همکاری بین بخش‌های مختلف گروه تاکید می‌کند؛ زیرا ایجاد هم‌افزایی (سینرژی) و همکاری موثر، نقشی حیاتی در تحقق مشتری‌محوری و ارائه خدمات متمایز به مشتریان ایفا می‌کند.

معاون ارشد مراقبت مشتریان گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب، همکاری و هم‌افزایی بخش‌های مختلف گروه انتخاب را برای رسیدن به مشتری‌مداری واقعی ضروری دانست و تصریح کرد: این اقدامات تنها گام اول در مسیر بلندمدت ماست و پیشگیری از ایجاد مشکل در تمام نقاط تماس با مشتریان، برای تمامی واحدهای گروه انتخاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پهلوان‌زاده با تاکید بر تاثیر تجربه مشتری از هر بخش سازمان بر تمام کسب‌و کار و برند گروه انتخاب، بیان کرد: امیدواریم با اقدامات خلاقانه، تجربه‌های شگفت‌انگیز و ماندگاری برای مشتریان در تمامی اکوسیستم کسب‌وکار این گروه از سوی معاونت مراقبت از مشتریان انتخاب رقم بخورد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه برطرف کردن مشکلات و خواست مشتریان یکی از مهم‌ترین ارزش‌های سازمانی گروه انتخاب است، اظهار کرد: در طرح کمپین دلجویی، علاوه بر اصلاح فرآیندها، گروه واکنشی مامور شده تا به سرعت به مشکلات مشتریان رسیدگی و با ارائه هدایایی فراتر از انتظار، تجربه‌ای خوشایند برای آن‌ها ایجاد کند و در راستای بر طرف شدن کمترین مشکلات نیز، بازخوردها را به واحدهای مربوطه ارائه دهد.

باشگاه مشتریان گروه انتخاب

پهلوان‌زاده پیاده‌سازی باشگاه مشتریان در تمامی اکوسیستم کسب و کار گروه انتخاب را از دیگر اقدامات مهم این معاونت عنوان کرد و گفت: با شروع فعالیت باشگاه مشتریان گروه انتخاب به صورت عمومی در شانزدهم فروردین، اعضا این باشگاه می‌توانند درکنار بهره‌مندی از مزایای در نظر گرفته شده برای آن‌ها، تجربه‌ای غیرقابل پیش‌بینی را در این فضا داشته باشند.

وی افزود:در باشگاه مشتریان گروه انتخاب تلاش شده با هم‌افزایی کسب‌وکارهای متعدد گروه انتخاب، شرایطی فراهم شود تا راهکارهای جدیدی برای زندگی بهتر به مشتریان ارائه دهیم.

معاون ارشد مراقبت مشتریان گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب با اشاره به فعالیت باشگاه مشتریان گفت:باشگاه مشتریان گروه انتخاب، دریچه‌ای نو به سوی ارتباطی پایدار و ارزشمند با مشتریان انتخاب است. ما در این باشگاه، تلاش می‌کنیم تا تجربه‌ای فراتر از خرید را برای مشتریان‌مان رقم بزنیم. هدف ما، قدردانی از همراهی مشتریان وفادار و ایجاد یک تجربه خوشایند و دریافت خدمات همه‌جانبه برای مشتریان انتخاب است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا