برندهای خارجی

آمازون مدیر جدیدی برای هند معرفی کرد

برند آمازون سمیر کومار، یکی از مدیران باسابقه‌ی ۲۵ ساله خود را به عنوان مدیر جدید هند انتخاب کرد. کومار جایگزین مانیش تیواری می‌شود که ماه گذشته، پس از ۸ سال کار از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش توسعه برند به نقل از رویترز، کومار که بخشی از تیم راه‌اندازی آمازون هند در سال ۲۰۱۳ بود، علاوه بر نقش فعلی‌اش به عنوان مدیر بخش مشتریان آمازون در خاورمیانه، آفریقای جنوبی و ترکیه، از اول اکتبر مسئولیت هدایت بخش هند را نیز بر عهده خواهد گرفت.

آمازون پیش از این اعلام کرده بود که تیواری برای دنبال کردن فرصتی خارج از شرکت استعفا داده است، اما جزئیات بیشتری در این مورد ارائه نداد.

این تغییر در رهبری در حالی صورت می‌گیرد که آمازون در هند با سرعت در حال گسترش است و قصد دارد تا سال ۲۰۳۰، ۲۶ میلیارد دلار در این کشور سرمایه‌گذاری کند. با این حال، آمازون در هند با محیط نظارتی سختی روبرو است که آن‌ها را مجبور می‌کند تنها به عنوان یک بازار تجارت الکترونیک فعالیت داشته باشند.

آیمت آگاروال، معاون ارشد بخش بازارهای نوظهور آمازون، گفت: “هند همچنان یک اولویت مهم برای آمازون است و من از فرصت پیش رو بسیار هیجان‌زده هستم.”

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا