برند انتخاب؛ پیشرو در صنعت لوازم خانگی ایران و نماد نوآوری و توسعه

در بازدید معاون وزارت صمت از کارخانههای گروه انتخاب، ضمن تقدیر از توانمندیهای این برند در تولید بیش از ۲ میلیون دستگاه لوازم خانگی در سال، توجه به سلامت منابع انسانی، نوآوری و توسعه فناوری بهعنوان عوامل کلیدی رشد این گروه برجسته شد.
به گزارش توسعه برند به نقل از انتخاب، وی در این بازدید ضمن تقدیر از دستاوردهای ارزشمند گروه انتخاب در صنعت لوازم خانگی، گفت: ما در حوزه صنایع لوازم خانگی به پیشرفتهای قابل توجهی دست یافتهایم و توانستهایم نیاز داخلی کشور را با داخلیسازی بیشتری تامین کنیم.
شیخ همچنین درباره اهمیت این گروه افزود: گروه انتخاب یکی از بهترین مجموعههای تولید کننده قطعات و محصولات لوازم خانگی در صنعت کشور است که با تولید بیش از ۲ میلیون دستگاه لوازم خانگی در سال، در صدر این صنعت قرار دارد.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت ادامه داد: این گروه در حوزههای سرمایهگذاری، تولید و تامین نیازهای کشور فعال است و در صنایع مختلفی مانند کشاورزی، نساجی، پتروشیمی و شیمیایی منابع اولیه مورد نیاز صنعت خود و دیگر صنایع را تامین میکند.
وی ضمن ابراز خرسندی از توجه به جنبههای مختلف سازمانی در گروه انتخاب بیان کرد: توجه به سلامت منابع انسانی، شایستهگزینی، تامین معیشت، مدیریت دانش، فناوری و نوآوری، مشارکتهای بینالمللی و توسعه فناوری از جمله ویژگیهای برجسته گروه انتخاب است که موجب رشد و توسعه روزافزون آن شده است.
در ادامه، شیخ بر اهمیت توسعه صنعت و رفع موانع تاکید کرد و گفت: صنعتگران ایران با مشکلاتی چون عدم تکمیل حلقههای مفقوده تولیدو ارتقا بهرهوری آن، تامین زیرساخت و انرژی، تسهیل و توسعه تجارت بینالمللی و فرامرزی، تامین ارز و منابع مالی مواجه هستند. اما با پیگیری سیاستهای مناسب و اصلاحات ارزی، شاهد حل مشکلات و بهبود فضای کسبوکار برای آنها خواهیم بود.
وی تصریح کرد: پیشرفتهای ارزی و مذاکرات در حال انجام نویدبخش گشایشهای اقتصادی است و انتظار میرود در سال آینده، این مشکلات حل شده و فضای فعالیت صنعتی کشور بهتر شود. بیشک صنعتگران ما با خلاقیت و توانمندیهای خود، آیندهای روشن برای صنعت کشور رقم خواهند زد.