برندهای ایرانی

گام‌های بزرگ برند زر برای کسب بازار جهانی کشاورزی

پایگاه خبری توسعه برند، روند رشد تولید محصولات ارگانیک کشاورزی باعث شده است تا تقاضا برای محصولات این زنجیره غذایی در جهان افزایش یابد.

استراتژی توسعه پایدار در صنعت کشاورزی جهان، روش تولید محصولات ارگانیک را انتخاب کرده است. گفتنی‌ست تا سال ۲۰۱۹ کشاورزی ارگانیک تقریبا در ۱۷۰ کشور جهان اجرا شده و مناطق تحت مدیریت ارگانیک نیز به‌طور مداوم درحال افزایش هستند.

از مهمترین دلایل تقاضا برای محصولات ارگانیک در سطح جهان، سلامت غذایی و وجود خواص غذایی بهتر و طبیعی این محصولات نسبت به محصولات تولید شده در سیستم زراعی رایج و حفاظت از خاک و حاصلخیزی آن است.

گروه زر با تولید محصول کود آلی زرگرین، در جهت توسعه صنعت کشاورزی و تکمیل زنجیره ی با ارزش صنعت تولید محصولات ارگانیک اقدام نموده است.

شرکت زرنام (پالایشگاه غلات زر) با تهیه مدارک و مستندات تایید صلاحیت این محصول مطابق با استاندارد بین المللی آن، از bio inspecta سوئیس، موفق به دریافت نشان ارگانیک برای محصول زرگرین شدند.

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا