برندهای خارجی

گران شدن برند‌ یوتیوب برای آمریکایی‌ها

پایگاه خبری توسعه برند، سرویس پخش ویدئویی یوتیوب گوگل، قیمت اشتراک ماهانه و سالانه سرویس پولی خود را در آمریکا برای نخستین بار از زمان راه اندازی آن در سال ۲۰۱۸، افزایش داد.

برند یوتیوب اعلام کرد که اشتراک ماهانه “یوتیوب پریمیوم” با دو دلار افزایش، به ۱۳ دلار و ۹۹ سنت و اشتراک سالانه آن با ۲۰ دلار افزایش نسبت به قبل، به ۱۳۹ دلار و ۹۹ سنت می رسد.

مشترکانی که پنج سال پیش مشترک شدند از جمله افرادی که از طریق برندگوگل پلی، مشترک این سرویس شدند، سه ماه اشتراک با قیمت قبلی دریافت خواهند کرد.

برندیوتیوب در آوریل، ویژگیهای بیشتری برای کاربران سرویس اشتراکی خود معرفی کرد که شامل امکان میزبانی جلسات “گوگل میت” (Google Meet) برای مشاهده ویدئوها در این پلتفرم به اتفاق کاربران دیگر بود.

بر اساس گزارش رویترز، یوتیوب همچنین هزینه اشتراک سرویس “یوتیوب موزیک” در آمریکا را یک دلار افزایش داد و به ۱۰ دلار و ۹۹ سنت رساند. این اقدام پس از افزایش قیمت اشتراک توسط سرویسهای آمازون موزیک، اپل موزیک و تیدال انجام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا