برندهای خارجی

بزرگترین بازار خودروی جهان از آن برند تسلا می‌شود؟

پایگاه خبری توسعه برند، برند تسلا در جدیدترین اقدام برای افزایش فروش در بزرگترین بازار خودروی جهان، سخت افزار خودران خودروهای کاربردی اسپرت مدل Y در چین را ارتقاء داده است.

تسلا اعلام کرد که مدل Y اکنون سخت افزار عملکرد رانندگی خودکار تسلا HW ۴.۰ مانند دوربین‌های ارتقاء یافته و رایانه داخلی را بدون هزینه اضافی ارائه می‌کند. این SUV که از ۲۵۸۹۰۰ یوان (۳۶۱۰۰ دلار) شروع می‌شود، علاوه بر انتخاب فعلی مشکی، سفید و آبی در سه رنگ جدید قرمز، نقره ای و خاکستری نیز عرضه خواهد شد.

HW ۴.۰ که برد تشخیص طولانی‌تر، توانایی درک قوی‌تر و قدرت محاسباتی بهتر را ارائه می‌کند، قبلاً در مدل‌های S و X تسلا و همچنین برخی از مدل‌های Y در خارج از چین به کار گرفته شده است. حرکت تسلا برای ارتقای مدل Y در غیاب خودروهای جدید بازار انبوه از سوی این خودروساز انجام می‌شود زیرا این خودروساز با رقابت فزاینده‌ای در چین، یکی از مهم‌ترین بازارهایش، مواجه است.

این خودروساز که زمانی بر بزرگترین بازار خودروهای الکتریکی جهان تسلط داشت، تلاش می‌کند تا جایگاه خود را به عنوان تولیدکنندگان داخلی از BYD گرفته تا Li Auto و Geely Automobile Holdings آرایه وسیع‌تری از خودروهای برقی تولید کنند. ماه گذشته یک تور تبلیغاتی از Cybertruck با ظاهر آینده‌نگر خود را در چین آغاز کرد، اگرچه این مدل در کشور موجود نیست.

این کشور همچنین به کاهش قیمت‌ها ادامه داده و ماه گذشته قیمت سدان مدل ۳ خود را ۶ درصد کاهش داد. وقتی تسلا هفته گذشته درآمد خود را منتشر کرد، نسبت به رشد ضعیف فروش در سال ۲۰۲۴ هشدار داد.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا