کسب و کار

برای معرفی کسب و کارمون چیکار کنیم؟

پایگاه خبری توسعه برند، در اینترنت روش های زیادی هستند که شما از آن راه بروید و شغل و حیطه کاری خود را معرفی کنید. ما در این مطلب از طراحی بنر سایت برای تبلیغات صحبت میکنیم تا مباحث مرتبط با سئو وب سایت و طراحی سایت و اوراق اداری که کدام می تواند به شما کمک کند.

روش اول، تبلیغات بنری:

ابتدا به سراغ تبلیغات بنری می رویم که امروزه از رایج ترین روش های معرفی کسب و کار است. تبلیغات بنری جزو برجسته ترین حالت این مدل نمایش آگهی است و شما می توانید با در اختیار داشتن یک بنر تبلیغاتی، آن را در دیگر سایت های اینترنتی به نمایش در آورید.

اینکه چگونه و از چه پلتفرمی برای نمایش استفاده میکنید برمیگردد به نیاز و موجودی حساب تبلیغاتی شما. اگر توان مالی شما پایین باشد باید به سراغ سایت های ارزان قیمت با بازدیدکننده ی کمتر بگردید، البته سایت های تبلیغات کلیکی مانند ادنگاه و … می توانند در زمینه نمایش تبلیغات کلیدی به شما کمک کنند. حسن استفاده از این تبلیغات کلیکی این است که شما با مبلغ کمتری می توانید تبلیغات خود را شروع کنید و اگر زرنگ و باهوش باشید حتی با تبلیغ کم نتیجه خوبی بگیرید.

توان مالی شما برای تبلیغ کردن بسیار مهم است و اگر توان کمی داشته باشید و ایده آل های بزرگ سخت به نتیجه می رسید، به همین دلیل امروزه تبلیغ کردن و رقابت با بزرگان هم صنف خود کمی دشوار است، تصور کنید شما یک فروشگاه اینترنتی موبایل دارید و بخواهید با سایتی مثل دیجیکالا رقابت کنید! بنظرتون چقدر برای تبلیغات احتیاج دارید؟ قطعا میلیاریدی.

کسب و کارروش دوم: وب سایت خود را سئو کنیم!

سئو کردن وب سایت یک پروسه طولانی چند ماهه دارد تا نتیجه ای بدست آید، خصوصا باید مسیر و گام های بهینه سازی وب سایت باید صحیح انجام شده باشد.

اگر توانایی انجام سئو سایت را دارید، همین امروز شروع کنید و مشکلات صفحات سایت خود را برطرف کنید وسعی کنید یک سایت استاندارد و خوب بسازید تا کاربر از سایت شما رضایت کافی داشته باشد.

جمع بندی:

تبلیغ راه و روش های مختلفی دارد، مثلا ما انواع تبلیغات بنری داریم که میتوانیم انجام دهیم. مثلا تبلیغات همسان یک مدل از این تبلیغات است. تبلیغات همسان به این شکل عمل میکند که شما یک بنر ۶۰۰ در ۴۰۰ می سازید بعد در شبکه تبلیغات ساخت کمپین تبلیغات همسان را می زنید.

آنجا بنر را آپلود می کنید و بعد کاملا می توانید تبلیغ خود را شخصی سازی کنید، یعنی تعیین کنید در کدام سایت ها نشان داده شود، در کدام دیده نشود.

در چه ساعاتی از شبانه روز تبلیغ شما دیده شود، در چه ساعاتی منع نمایش وجود داشته باشد. حتی شما می توانید مشخص کنید که میخواهید کدام پلتفرم تبلیغ شما را نمایش دهد، ( موبایل ؟ تبلت ؟ کامپیوتر ها؟ ) هر کدام از این موارد قابل انتخاب هستند.

این مزیت ها درباره هم تبلیغ کلیکی بنری صدق میکند هم همسان ها.

کسب و کارطراحی سایت:

اما اگر به نتیجه ای رسیده اید که نمیخواهید دائما پول تبلیغات بدهید، به نظر باید وارد بازار طراحی وب سایت وردپرسی و سئو سایت شوید که هم هزینه های شما تقریبا کاهش داشته باشد و هم میزان بازدیدی دریافت میکنید نسبت به هزینه پرداخت پایین بیاید.

در نظر داشته باشید طراحی سایت جزوی از تبلیغات نیست اما یکی از پیش نیازهای قبل از تبلیغ است و شما وب سایت داشته باشید بهتر در اینترنت دیده و شناخته می شوید. به همین دلیل سعی کنید حتما یک وب سایت برای خود تهیه کنید. با این کار روند معرفی خود در اینترنت را سهولت می بخشید.

به نظر من قبل از هر کاری بیایید فکر کنید و ایده های خود را روی هم بگذارید سپس تصمیم بگیرید از کدام روش برای تبلیغ استفاده کنید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری توسعه برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا