برندهای خارجی

تحقیق کمیسیون فدرال تجارت آمریکا درباره ادغام برند مایکروسافت

پایگاه خبری توسعه برند، کمیسیون فدرال تجارت آمریکا درباره ادغام شرکت «اکتیویژن بلیزارد» (یک تولید کننده آمریکایی بازی های ویدئویی) در مایکروسافت تحقیقات آنتی تراست انجام می دهد.

به نقل از رویترز، به گفته یک منبع آگاه این آژانس به جای وزارت دادگستری آمریکا درباره امکان آسیب رساندن این عملیات به رقابت در بازار تحقیق می کند.

مایکروسافت در ماه ژانویه اعلام کرد این بزرگترین ادغام شرکت به حساب می آید. این شرکت با خرید بلیزارد قدرت خود در بازار درحال شکوفایی بازی های ویدئویی را بیشتر می کند.

کمیسیون فدرال تجارت آمریکا و وزارت دادگستری آمریکا سعی دارند دستورالعمل ادغام شرکت ها را سختگیرانه تر کنند. آنها ماه گذشته در یک بیانیه مشترک اعلام کردند صنایع مختلف به شدت متراکم شده اند و افزایش ادغام های ثبت شده در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ میلادی نشان می دهد این وضعیت بدتر شده است.

چند روز بعد کمیسیون فدرال تجارت آمریکا برای جلوگیری از خرید شرکت آئروجت راکتداین هلدینگ توسط لاکهید مارتین به قیمت ۴.۴ میلیارد دلار، شکایتی ثبت کرد. دلیل این امر نیز نگرانی های مربوط به آنتی تراست بود.

ایلان ماسک: ممنوعیت برند توییتر علیه ترامپ را لغو می‌کنم
بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا