برندهای ایرانی

رونمایی از سرویس جدید برند دیجی کالا

پایگاه خبری توسعه برند، دیجی‌‌کالا سرویس جدید خود را با نام «دیجی‌‌کالا بیزینس» رونمایی کرد. این پلتفرم که امروزه مورد استفاده کاربران زیادی است، با هدف تعامل و فروش به عمده‌‌فروشان موبایل و کالاهای الکترونیک در نظر دارد تا به اکثر استان‌های کشور سفر کند. در واقع گروه دیجی‌‌کالا، سرویس جدیدش را برای رفع نیاز و تسهیل فرآیند خرید عمده سازمان‌های بزرگ، شرکت‌‌های خصوصی کوچک و متوسط و همچنین عمده‌‌فروشان در سراسر کشور راه‌‌اندازی کرده است. فروشندگان در صورت تمایل می‌توانند در این پلتفرم ثبت‌‌نام و ثبت سفارش کنند تا از این طریق از مزیت‌‌ها و تسهیلات متعددی که برای گروه مخاطبان دیجی‌‌کالا بیزینس پیش‌‌بینی شده است، استفاده کنند.

دیجی‌‌کالا بیزینس که از آذرسال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده است، قصد دارد راهکاری هوشمند برای چالش‌‌های خرید سازمانی باشد. این پلتفرم برای مخاطبان خود مزیت‌‌ها و تسهیلات متعددی نیز پیش‌‌بینی کرده است که از جمله آنها می‌توان به تخفیف پلکانی، روش‌های پرداخت منعطف و متنوع و همچنین تحویل کالا در سراسر کشور اشاره کرد. بسیاری از سازمان‌ها برای خرید عمده خود از روش‌های آنلاین استفاده نمی‌کنند؛ در نتیجه امکان خرید از بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین برای آنها مقدور نیست. دیجی‌‌کالا با ایجاد بستری نظیر پرداخت اعتباری، انتقال حساب به حساب، حواله شبا و چک بانکی، این چالش بزرگ خرید آنلاین را برای بسیاری از شرکت‌‌ها برطرف کرده است. یکی دیگر از مزیت‌‌های مهم این پلتفرم آن است که شما در هر نقطه از کشور که باشید سفارش‌‌تان را می‌توانید در مقصد مورد نظرتان تحویل بگیرید.

در واقع این پلتفرم قصد دارد با ارائه محصولات متنوع در یک بستر مناسب و امن، تجربه خریدی مطمئن را برای سازمان‌ها به وجود بیاورد. از این رو با هدف شفاف‌‌سازی و ارائه فاکتورهای رسمی معتبر، در کنار ارسال سریع و مطمئن و تخفیف‌‌های پلکانی، در کنار سازمان‌ها و شرکت‌‌ها ایستاده تا آنها بتوانند خرید‌‌های عمده خود را ساده‌‌تر و راحت‌‌تر انجام دهند.

پرداخت نکردن مالیات دو برند خارجی در داخل
بیشتر بخوانید

منبع: دنیای اقتصاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا