برندهای خارجی

برند توییتر برای کاربران تجاری و دولتی پولی شود

پایگاه خبری توسعه برند، ایلان ماسک اعلام کرد توییتر برای کاربران عادی همیشه رایگان خواهد بود اما ممکن است هزینه اندکی را از کاربران تجاری و دولتی دریافت کند.

این میلیاردر کارآفرین که در تلاش برای گسترش مخاطبان توییتر به اکثر شهروندان آمریکایی است، در توییتی نوشت: توییتر برای کاربران عادی همیشه رایگان خواهد بود اما ممکن است هزینه اندکی برای کاربران تجاری و دولتی باشد.

توییتر در این باره حاضر نشد اظهارنظر کند.

ایلان ماسک که مدیرعامل شرکت خودروی برقی تسلا است، از ماه گذشته مجموعه تغییراتی را در توییتر پیشنهاد کرده است. وی پس از این که موفق شد پاسخ مثبت برای خرید شرکت توییتر را دریافت کند، اعلام کرد می خواهد قابلیتهای جدیدی را به این پلتفرم اضافه کند و برای افزایش اعتماد، الگوریتمها را کد باز کرده و رباتهای اسپم را مهار کند و همه کاربران انسانی را احراز هویت خواهد کرد.

ایلان ماسک حتی پیش از این که با توییتر برای خرید این شرکت به توافق برسد، پیشنهاد کرده بود قیمت سرویس اشتراک پولی “توییتر بلو” کاهش داده شود و تبلیغات در آن ممنوع شود و کاربران گزینه‌ای برای پرداخت به دوج کوین داشته باشند. هزینه اشتراک ماهانه سرویس “توییتر بلو”، ۲.۹۹ دلار است. در توییت دیگری که حذف شد، ایلان ماسک گفته بود می‌خواهد وابستگی توییتر به درآمد تبلیغاتی را کاهش دهد. به گفته یکی از این منابع آگاه، ماسک مدیرعامل جدیدی برای توییتر درنظر گرفته اما هویت وی را هنوز فاش نکرده است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

بر اساس گزارش رویترز، ایلان ماسک در مراسم سالانه مت گالا گفت: می خواهد توییتر را درباره این که چطور توییت‌ها در معرض دید بیشتری قرار می گیرند یا امکان مشاهده آنها محدود می شود، شفاف کند.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا