برندهای خارجی

اپلیکیشن تردز ۷۰ میلیونی شد

پایگاه خبری توسعه برند، اپلیکیشن رسانه اجتماعی جدید برند تردز (Threads) شرکت متا پلتفرمز، ظرف مدت دو روز پس از راه‌اندازی، ۷۰ میلیون کاربر را جذب کرد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت برند متا پلتفرمز در اظهارنظری که نشانه شور و هیجانش بود، گفت: این استقبال بسیار فراتر از انتظار ما بود.

برند تردز چهارشنبه گذشته به عنوان جایگزینی برای توییتر ایلان ماسک که تا ژوییه سال ۲۰۲۲، حدود ۲۳۷.۸ میلیون کاربر داشت، راه اندازی شد، اما عرضه این اپلیکیشن، بدون جنجال نبوده است. طبق گزارش وب سایت خبری سمافور، وکیل توییتر در نامه ای، متا را متهم کرد با استخدام کارمندان سابق توییتر، به اسرار تجاری و سایر اطلاعات بسیار محرمانه توییتر دسترسی پیدا کرده است و همچنان دسترسی دارد.

در این اپلیکیشن که شباهت زیادی به ظاهر توییتر دارد، افراد می‌توانند متن و لینک ارسال کنند و به پیام‌های دیگران پاسخ دهند یا پست‌های ارسال شده را دوباره ارسال کنند. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد لیست فهرست دنبال کنندگان و نام حساب‌های کاربری خود را از اینستاگرام منتقل کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تردز در حال حاضر در بین اپلیکیشن‌های رایگان فروشگاه اپ استور اپل در آمریکا، در رتبه نخست ایستاده است. زاکربرگ در پستی در تردز خود اعلام کرد: از صبح امروز ۷۰ میلیون ثبت نام در تردز انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا