برندهای خارجی

برند تسلا دست پر آمد

پایگاه خبری توسعه برند، شرکت خودروسازی برند تسلا اعلام کرد که تسلا قیمت نسخه‌های دوربرد و پرفورمنس مدل Y خود را از ۱۴ آگوست در چین کاهش داده است.

این شرکت خودروسازی قیمت دو خودروی مدل Y رده بالاتر را ۱۴ هزار یوان (۱۹۳۴ دلار و ۵۸ سنت) کاهش داد. قیمت اولیه مدل Y دوربرد با ۴.۵ درصد کاهش به ۲۹۹ هزار و ۹۰۰ یوان رسید و قیمت شروع مدل Y  پرفورمنس اکنون ۳۴۹ هزار و ۹۰۰ یوان است که ۳.۸ درصد کاهش یافته است.

برند تسلا همچنین گفت که یارانه بیمه ۸۰۰۰ یوان در چین برای خریداران مدل ۳ نسخه‌های پایه و دیفرانسیل عقب خودروی موجودی مدل ۳ بین ۱۴ اگوست تا ۳۰ سپتامبر ارائه خواهد کرد.

مدل Y به همراه مدل ۳ که پرفروش‌ترین خودروهای شرکت ایلان ماسک هستند، بخشی از خودروهای ثابت را تشکیل می‌دهند. ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا ماه گذشته گفت که امکان کاهش بیشتر قیمت با توجه به کاهش حاشیه‌های خودروساز وجود دارد.

برند تسلا از اواخر سال گذشته چندین بار قیمت‌ها را در ایالات متحده، چین و سایر بازارها کاهش داده است و تخفیف‌ها را افزایش داده و مشوق‌های دیگری برای کاهش موجودی‌ها در نظر گرفته است و تلاش می‌کند در برابر رقابت و عدم اطمینان اقتصادی از خود محافظت کند.

بر اساس گزارش رویترز، آمارهای انجمن خودروهای مسافری چین در اوایل این ماه نشان داد که فروش خودروهای ساخت چین تسلا در ماه جولای ۳۱ درصد نسبت به ژوئن کاهش یافته است و اولین کاهش ماهانه خود را از دسامبر نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا