گزارش برندها

وضعیت برندها در شبکه‌های اجتماعی در گزارش برند دیتاک سال ۱۴۰۲

گزارش برند دیتاک سال ۱۴۰۲ با عنوان «رفتار کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی» منتشر شد.

در این گزارش وضعیت برندها در شبکه‌های اجتماعی از نظر بیشترین میزان بازدید برندها، بیشترین تعداد دنبال‌کننده استارتاپ‌ها و بیشترین تعداد مشارکت‌کننده برندها مورد بررسی قرار گرفته شده است.

 

دانلود گزارش

 

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا