گزارش برندها

وضعیت برندها در شبکه‌های اجتماعی در گزارش برند دیتاک سال ۱۴۰۲

گزارش برند دیتاک سال ۱۴۰۲ با عنوان «رفتار کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی» منتشر شد.

در این گزارش وضعیت برندها در شبکه‌های اجتماعی از نظر بیشترین میزان بازدید برندها، بیشترین تعداد دنبال‌کننده استارتاپ‌ها و بیشترین تعداد مشارکت‌کننده برندها مورد بررسی قرار گرفته شده است.

 

دانلود گزارش

 

پایان

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا