برندهای ایرانی
پنل تخصصی «ظرفیتهای برندینگ در آژانسهای تبلیغاتی» در نمایشگاه الکامپ برگزار میشود

توسعه برند، در بیستوهفتمین نمایشگاه الکامپ، پنل تخصصی «ظرفیتهای برندینگ در آژانسهای تبلیغاتی» برگزار می شود.
این نمایشگاه از روز شنبه ۹تیرماه کار خود را آغاز کرد و فعالیت آن تا روز سهشنبه ۱۲تیرماه ادامه دارد. الکامتاکز نیز بخشی از الکامپ است که در آن پنلها و ارائههایی با محوریت اقتصاد دیجیتال برگزار میشود.
پنل تخصصی با موضوع «ظرفیتهای برندینگ در آژانسهای تبلیغاتی» فردا ساعت ۱۲:۱۵ در سالن ۸-۹ غرفه ۳۲۴ با حضور محسن غلام پور، مدیر پنل و اعضای پنل: سام نفیسی، صفا صیرفی و بهرنگ تنکابنی برگزار می شود.
پایان