برندهای ایرانی

پنل تخصصی «ظرفیت‌های برندینگ در آژانس‌های تبلیغاتی» در نمایشگاه الکامپ برگزار می‌شود

توسعه برند، در بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ، پنل تخصصی «ظرفیت‌های برندینگ در آژانس‌های تبلیغاتی» برگزار می شود.

این نمایشگاه از روز شنبه ۹تیرماه کار خود را آغاز کرد و فعالیت آن تا روز سه‌شنبه ۱۲تیرماه ادامه دارد. الکام‌تاکز نیز بخشی از الکامپ است که در آن پنل‌ها و ارائه‌هایی با محوریت اقتصاد دیجیتال برگزار می‌شود.

پنل تخصصی با موضوع «ظرفیت‌های برندینگ در آژانس‌های تبلیغاتی» فردا ساعت ۱۲:۱۵ در سالن ۸-۹ غرفه ۳۲۴ با حضور محسن غلام پور، مدیر پنل و اعضای پنل: سام نفیسی، صفا صیرفی و بهرنگ تنکابنی برگزار می شود.

پایان

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا