برندهای خارجی

گران تمام شدن تعطیلی شانگهای برای برند تسلا

پایگاه خبری توسعه برند، براساس یک یادداشت داخلی که رویترز مشاهده کرده است، شرکت تسلا قصد دارد تا روز سه‌شنبه، یک روز دیرتر از آخرین برنامه بازیابی، تولید را در کارخانه خود در شانگهای به سطحی که قبل از قرنطینه کووید-۱۹ در شهر کار می‌کرد، بازگرداند.

بر اساس یادداشتی که جزئیات این طرح را ارائه می‌کند، تسلا تولید روزانه خود را از روز سه‌شنبه به ۲۶۰۰ دستگاه خودروی الکتریکی در کارخانه شانگهای خود بیش از دو برابر خواهد کرد. بر اساس این یادداشت، این در مقایسه با حدود هزار خودروی الکتریکی تولید شده در روز دوشنبه است و تولید هفتگی تسلا را به حدود ۱۶ هزار دستگاه می‌رساند.

بازگشت تولید به سطح قبل از قرنطینه برای تسلا در کارخانه شانگهای، معروف به گیگافکتوری ۳، به دلیل مشکلات ناشی از کنترل های شدید شهر بود که از ماه مارس برای جابجایی افراد و کالاها و جلوگیری از گسترش کووید-۱۹، طی شیوع اخیر اعمال شد.

درست بیش از دو هفته پیش، تسلا برنامه‌ریزی کرده بود که تا ۱۶ می به سطح تولید قبل از قرنطینه بازگردد اما این هدف را یک هفته به تعویق انداخت. از جمله چالش‌های تسلا و سایر تولیدکنندگان در اطراف شانگهای، کارگران ناکافی، موانع حمل‌ونقل و تامین محدود قطعات، از جمله مهار سیم بوده است.

تسلا توانست در ۱۹ آوریل تولید جزئی را از سر بگیرد. شرکت‌ها در شانگهای تنها در صورتی مجاز به بازگشایی هستند که بتوانند کارگران را جداسازی کنند. دولت از مقامات محلی می‌خواهد که از این هفته، تایید کارگران برای بازگشت به کارخانه‌ها را سرعت بخشند.

برند تویوتا هدف تولید خود را کاهش داد
بیشتر بخوانید

تعطیلی شانگهای برای تسلا گران تمام شده است. این خودروساز در ماه آوریل تنها ۱۵۱۲ دستگاه برقی در چین فروخت که نسبت به ماه قبل ۶۵ هزار و ۷۵۴ دستگاه کاهش یافته است.

تسلا قبل از قرنطینه، سه شیفت در کارخانه شانگهای داشت. این کارخانه که خودروهای مدل ۳ و مدل Y تسلا را تولید می‌کند، پس از ۲۲ روز تعطیلی، در ۱۹ آوریل بازگشایی شد که طولانی‌ترین آن از زمان افتتاح سایت در اواخر سال ۲۰۱۹ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا