برندهای خارجی

برند پورشه اوج گرفت

پایگاه خبری توسعه برند، چشم‌انداز پورشه در ۹ ماه اول ۴۰ درصد افزایش سود داشته است.

شرکت خودروسازی پورشه روز جمعه (۲۸ اکتبر) در اولین نتایج خود از زمان عرضه این خودروساز لوکس در بورس، با بازدهی ۱۸.۹ درصدی، سود عملیاتی خود را ۴۰.۶ درصد افزایش داد و به ۵.۰۵ میلیارد یورو (۷.۰۹ میلیارد دلار سنگاپور) رساند.

در بیانیه آمده است که جهش سود ناشی از افزایش تنها ۱۵.۷ درصدی درآمد و افزایش دو درصدی در تحویل به بیش از ۲۲۱ هزار و ۵۰۰ خودرو است که نشان‌دهنده سودآوری بالاتر به ازای هر خودرو به دلیل تأثیرات نرخ ارز است.

پورشه به چشم‌انداز کل سال خود یعنی بازدهی ۱۷ تا ۱۸ درصدی با هدف میان‌مدت ۱۷ تا ۱۹ درصد و هدف بلندمدت ۲۰ درصد پایبند بود.

براساس گزارش رویترز، لوتز مسکه، مدیر مالی این شرکت، سال ۲۰۲۳ قوی را پیش‌بینی کرد و گفت که از عدم قطعیت اقتصاد کلان نگران نیست و به توانایی این برند لوکس در انتقال افزایش قیمت به مشتریان رو به رشد خود اشاره کرد. او افزود که سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ از منظر سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کاملاً بی‌ثبات و چالش‌برانگیز بود. با این وجود، ما توانستیم برای پورشه موفقیت را به ثبت برسانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا