برندهای خارجی

مالک برند توییتر در ترکیه جریمه شد

پایگاه خبری توسعه برند، ناظر رقابت ترکیه مشغول بررسی است تا ایلان ماسک(مالک توئیتر) را برای خرید این شبکه اجتماعی بدون اجازه آن جریمه کند.

هیات رقابت ترکیه بدون اشاره به رقم دقیق جریمه اعلام کرد این میلیاردر باید ۰.۱ درصد از درآمد خالص توئیتر در ترکیه در سال ۲۰۲۲ میلادی را بپردازد.

البته به گفته این هیات، ماسک می تواند تا ۶۰ روز پس از دریافت هشدار رسمی نسبت به این تصمیم در دادگاه اعتراض کند.

طبق بیانیه موجود، هرچند این تصمیم روز گذشته علنی شد اما به نظر می رسد پنجشنبه هفته گذشته گرفته شده است. ترکیه در سال ۲۰۲۱ میلادی توئیتر و شبکه های اجتماعی دیگر را مجبور کرد تا دفاتری در کشورش تاسیس کنند.

منبع: مهر

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا