برندهای خارجی

کاربران برند فیس‌بوک از مرز ۳ میلیارد نفر رد شدند

پایگاه خبری توسعه برند، امپراتوری شبکه های اجتماعی مارک زاکربرگ، از افزایش درآمدهای تبلیغاتی خبر داد و اعلام کرد که اکنون سه میلیارد نفر کاربر دائمی فیس‌بوک هستند.

شرکت متا پلتفرم که شرکت مادر فیس‌بوک، اینستاگرام و اپلیکیشن جدید “تردز” (Threads) است، رشد ۱۱ درصدی درآمد در سه ماه منتهی به ژوئن را گزارش کرد.

این شرکت اعلام کرد که تعداد کاربران ماهانه برند فیس بوک به بیش از سه میلیارد نفر رسیده است. به این ترتیب، حدود ۴۰ درصد از جمعیت جهان به طور منظم از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند.

این شرکت با افزایش فروش به ۳۲ میلیارد دلار، طوفان بازار تبلیغات را پشت سر گذاشت. جهش فروش برند متا نشان می دهد که برخی از تبلیغات کنندگان ممکن است به جای توییتر، در اپلیکیشن های شبکه اجتماعی شرکت متا هزینه می کنند.

سود شرکت متا هم با رشد ۱۶ درصدی، به ۷.۸ میلیارد دلار رسید و گردش مالی ناشی از کاهش شدید هزینه ها را تقویت کرد. ارزش سهام شرکت متا از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون با بازگشت سرمایه‌گذاران به سهام‌های فناوری، بیش از دو برابر شده است.

ارزش سهام این شرکت شب گذشته پس از پیش‌بینی متا فروش در ماه‌های آینده که فراتر از انتظارات وال استریت بود، پس از پایان ساعت رسمی معاملات بازار نیویورک، پنج درصد افزایش یافت.

با این حال، این شرکت هشدار داد که ضرر واحد “رئالیتی لَبز” که بر متاورس آینده‌گرای زاکربرگ تمرکز دارد، همچنان در حال افزایش است.

افزایش تعداد کاربران برند فیس‌بوک که نسبت به سال قبل سه درصد افزایش یافته است، پس از یک دوره رکود در این اپلیکیشن روی می دهد.

بر اساس گزارش تلگراف، شرکت متا اعلام کرد که نزدیک به ۳.۹ میلیارد نفر از یکی از خانواده اپلیکیشن های این شرکت که شامل واتس اپ و اینستاگرام است، استفاده می کنند که رشد پنج درصدی نشان می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا