برندهای خارجی

برند متا از خالقان محتوا کارمزد 47درصدی دریافت می کند

پایگاه خبری توسعه برند، متا پلتفرمز، شرکت مادر فیس بوک کارمزدی ۴۷.۵ درصد از فروش دارایی های دیجیتال خالقان محتوا در پلتفرم واقعیت مجازی آن (هورایزن وردز) دریافت می کند.

به نقل از رویترز، هزینه کلی شامل ۳۰ درصد هزینه پلتفرم سخت افزاری برای فروش از طریق فروشگاه Meta Quest است، جایی که برنامه ها و بازی های مخصوص هدست های واقعیت مجازی خود را می فروشد. ۱۷.۵ درصد هزینه بیشتر به عنوان هزینه های پلتفرم هورایزن دریافت می شود.

این شرکت فناوری روز دوشنبه اعلام کرد ابزارهایی را به طور آزمایشی برای گروهی از خالقان محتوا فراهم می کند تا دارایی های دیجیتال خود را در پلتفرم هورایزن بفروشند و درآمدزایی کنند. این طرح بخشی مهم برای ایجاد متاورس است.

جالب آنکه اخبار دریافت کارمزد ۴۷.۵ درصدی از خالقان محتوای پلتفرم متا در حالی منتشر می شود که مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی این شرکت از منتقدان کارمزد ۳۰ درصدی است که اپل از توسعه دهندگان نرم افزار دریافت می کند. اما جدیدترین اقدام متا برای دریافت کارمزدی حدود نیمی از درآمد خالقان محتوا در پلتفرمش بسیاری از آنها را عصبانی کرده است.

شرکت مادر فیس بوک سرمایه گذاری کلانی در فناوری های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کرده است.

هزینه لابی گری برند گوگل در 2021 میلادی 27 درصد افزایش یافت
بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا