برندهای خارجی

برند متا با اخبار جعلی و نفرت پراکنی در فیلیپین مقایسه می کند

پایگاه خبری توسعه برند، متا پلتفرمز ۴۰۰ حساب کاربری، صفحه و گروه را قبل از انتخابات در فیلیپین مسدود کرده است. شرکت مادر فیس بوک مشغول انجام اقداماتی جدید برای مقابله با نفرت پراکنی و انتشار اخبار جعلی است.

به نقل از رویترز، به گفته متا، این حساب‌های کاربری شامل صفحات فیس بوک و گروه‌های مرتبط با «ارتش ملت جدید فیلیپین» (Philippines’ New People’s Army& یک سازمان ممنوع) است.

نگرانی‌ها درباره نفرت پراکنی در حالی افزایش یافته که کاندیداها و حامیان آنها با نزدیک شدن انتخابات در ۹ می، به شبکه‌های اجتماعی روی آورده اند زیرا به دلیل همه گیری ویروس کرونا، روش‌های سنتی تبلیغات مختل شده اند.

ماه گذشته کاندیداهای ریاست جمهوری این کشور تاکید کردند شبکه‌های اجتماعی باید درباره گسترش اخبار جعلی مسئولیت پذیر باشند.

متا در پست وبلاگی اعلام کرد تبلیغ کنندگان در فیلیپین باید فرایند احراز هویت تبلیغ شرکت را تکمیل کنند و برچسب «پرداخت شده توسط…» به تبلیغات درباره انتخابات، سیاست و گروه‌های مختلف موضوعات اجتماعی اضافه کنند.

اقدام متا در حالی انجام می‌شود که این شرکت ماه گذشته موضع خود در اوکراین مبنی بر مجاز کردن موقت پست‌های خشونت آمیز را متوقف کرد و با تغییر سیاست خود اجازه انتشار محتوای «مرگ بر رئیس دولت یک کشور» را ممنوع کرد.

استخدام ۱۰ هزار نفر در برند فیس بوک برای ساخت متاورس
بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا