برندهای ایرانی
مدیران استارتآپ برند «خودرو ۴۵» از برنامه خود برای ورود به بورس خبر دادند
پایگاه خبری توسعه برند، امسال گویا سال ورود اکوسیستم استارتآپی کشور به بازار سهام است. در حالی که تپسی به عنوان نخستین استارتآپ ایرانی به تازگی ورود خود به بورس را جشن گرفت، حالا مدیران استارتآپ «خودرو ۴۵» هم از برنامه خود برای ورود به بورس خبر دادهاند.
این شرکت که ارائهدهنده خدمات فروش خودروی کارکرده است، حالا چهارمین سال فعالیتش را جشن گرفته و مدعی شده است که توانسته رهبری بازار فروش خودروی کارکرده را به دست بگیرد. طبق اعلام مدیران خودرو۴۵، این شرکت در حال حاضر مشغول آمادهسازی اسناد و طی فرآیندهای لازم برای ورود به بورس است و انتظار دارد تا این مجموعه در سال ۱۴۰۲ عرضه اولیه سهام خودش را انجام بدهد.
در نشست خبری که به مناسبت چهار سالگی فعالیت خودرو۴۵ برگزار شد، مدیران این شرکت ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای خود در سالهای گذشته، از برنامه خود برای گسترش تعداد شعب در سراسر کشور تا ۵۰شعبه خبر داده و اعلام کردند که برای تجربه رشد سالانه ۵/ ۳ برابری – طبق روال سالهای گذشته- برنامهریزی کردهاند. «احسان گایینی» مدیر فروش خودرو ۴۵ در این نشست از مزایای خدمات این شرکت گفت و تاکید کرد که این پلتفرم فرآیند ۷ تا ۹ ساعته فروش خودرو را به ۴۵ دقیقه کاهش داده است.
منبع: دنیای اقتصاد