برندهای ایرانی

لطمه تخلیط برنج به برند کشاورزی استان مازندران

پایگاه خبری توسعه برند، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر لزوم برندسازی محصول کشاورزی تاکید کرد و گفت: تخلیط برنج به برند استان لطفه زده است.

حسن عنایتی پیش از ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی مرکز برنج ایران با اظهار اینکه فناوری و تکنولوژی در تولید برنج مورد استفاده قرار گرفت اما در حد کفایت نیست، افزود: تجارت و بازرگانی برنج هم از مواردی است که نیازمند بروزرسانی و سازگاری با شرایط بازار و تجارت جهانی است و با روش‌ها و افکار سنتی نمی‌توان در این زمینه موفق عمل کرد.

وی ادامه داد: اصلاح ساختار و برندسازی در حوزه بازار برنج انجام شد ولی اصلاً مورد انتظار و کافی نیست و به هیچ وجه پاسخگوی نیاز و سلیقه بازار نیست.

عنایتی یادآور شد: واردات برنج و ثبت سفارش این محصول مطابق با نیاز واقعی و در نظر گرفتن تولید داخلی نبود و به همین خاطر در بازار این محصول در استان با چالش مواجه شدیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: همچنین تخلیط برنج هم در برخی مواقع باعث شد به برند و جایگاه برنج استان خدشه وارد شود که نیاز داریم با برندسازی مناسبت با این پدیده مقابله کنیم.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا