برندهای خارجی

برند خودروساز چینی تحلیلگران را غافلگیر کرد

پایگاه خبری توسعه برند، اکسپنگ؛ شرکت خودروسازی چینی در روز جمعه درآمد سه‌ماهه سوم را کمتر از انتظارات تحلیلگران پیش‌بینی کرد و گزارش داد کاهش موجودی‌ها، به حاشیه‌ها آسیب می‌رساند و باعث شد سهام آن ۷ درصد کاهش یابد.

طبق برآورد میانگین شش تحلیلگر، سازنده خودروهای الکتریکی چینی درآمد ۸.۵ میلیارد یوان تا ۹ میلیارد یوان را برای سه ماهه جاری منتهی به سپتامبر پیش‌بینی کرد که کمتر از برآورد ۹.۷۷ میلیارد یوان (۱.۳۴ میلیارد دلار) است. این پیش‌بینی بر تقاضای ضعیف در چین و رقابت شدید پس از کاهش قیمت‌های برند تسلا و دیگر خودروسازان داخلی تاکید می‌کند.

فروش خودروهای سواری در چین در ماه جولای برای دومین ماه کاهش یافت زیرا تخفیف‌ها و اقدامات حمایتی دولت نتوانست مشتریان را در مورد خرید خودرو در بحبوحه اقتصاد نامناسب متقاعد کند.

بر اساس گزارش رویترز، درآمد برند اکسپنگ در سه ماهه دوم منتهی به ۳۰ ژوئن، مطابق با برآوردها، ۳۲ درصد کاهش یافت و به ۵.۰۶ میلیارد یوان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا