برندهای خارجی

نبرد ایلان ماسک و برند توییتر همچنان ادامه دارد

 پایگاه خبری توسعه برند، قاضی دادگاهی در آمریکا به توییتر دستور داد تا هر چه سریع‌تر اسناد مربوط به نحوه محاسبه حساب‌های کاربری جعلی این شبکه اجتماعی را در اختیار ایلان ماسک قرار دهد.

به گزارش رویترز، شرکت توییتر باید اسنادی را از یکی از مدیران سابق توییتر به ایلان ماسک ارائه دهد که به گفته وی و بر اساس حکم دادگاه در روز دوشنبه، یک چهره کلیدی در محاسبه میزان حساب‌های جعلی در این پلتفرم بوده است.

حساب‌های روبات و هرزنامه در توییتر به یک موضوع اصلی در مبارزه حقوقی بین ایلان ماسک و توییتر مبدل شده است. ماسک مدیر اجرایی تسلا خرید ۴۴ میلیارد دلاری این شبکه اجتماعی را به این موضوع گره زده است. بر اساس دستور «کاتلین مک کورمیک» رئیس دادگاه دلاویر، به توییتر دستور داده شد تا اسنادی را از «کیوان بیک‌پور»، مدیر کل سابق محصولات مصرفی این شرکت، جمع‌آوری، بررسی و ارائه کند.

توییتر و وکلای ماسک، بلافاصله به درخواست‌ها برای اظهارنظر در این مورد پاسخ ندادند. بیک‌پور که پس از توافقات صورت گرفته جهت خرید این پلتفرم توسط ایلان ماسک این شرکت را ترک کرد، در پرونده‌های دادگاه ماسک به عنوان یکی از مدیرانی توصیف شده که بیشترین مشارکت را برای تعیین میزان حساب‌های هرزنامه داشته است. در عین حال دادگاه درخواست ماسک برای دسترسی به ۲۱ نفر دیگر که به اطلاعات مرتبط مشابهی دسترسی داشته‌اند را رد کرده است.
گران تمام شدن تعطیلی شانگهای برای برند تسلا
بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا