برندهای خارجی

با توجه به نتایج سه ماهه؛ تسلا ناامید شد!

پایگاه خبری توسعه برند، نتایج تسلا برای سه ماهه سوم برآوردهای تحلیلگران را برآورده نکرد زیرا شرکت از هزینه‌های بالاتر و پیامدهای تخفیف قیمت آسیب خورد.

به گزارش ایسنا، این غول خودروهای برقی اعلام کرد که فروش در دوره جولای تا سپتامبر به ۲۳.۳۵ میلیارد دلار رسیده است که کمتر از ۲۴.۱۹ میلیارد دلار پیش‌بینی شده تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی است. این شرکت همچنین شاهد سود خالص کمتر از حد انتظار بود.

ماسک در سال ۲۰۲۳ چندین بار کاهش قیمت خودروها را انجام داده و در ماه آوریل به سرمایه‌گذاران گفته است که این شرکت بر این عقیده است که فروش بالاتر انتخاب درستی است. این اقدام که باعث کاهش یک سوم قیمت‌ها شد، در حالی انجام شد که خودروهای برقی بیشتری از خودروسازان قدیمی مانند جنرال موتورز و فورد در نمایندگی‌ها وارد می‌شوند.

کاهش قیمت سرمایه‌گذاران را عصبی کرده و قیمت سهام تسلا در ماه گذشته بیش از هفت درصد کاهش یافته است.

تسلا همچنین در اوایل این ماه گزارش داد که تحویل خودروهای جدیدش با توجه به تعطیلی برخی از کارخانه‌ها، در سه ماهه سوم به ۴۳۵ هزار و ۵۹ دستگاه کاهش یافته است. بر اساس این ارقام، تولید کلی نسبت به سه ماهه دوم ۱۰ درصد کاهش یافته و به ۴۳۰ هزار و ۴۸۸ خودرو رسیده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، تسلا تایید کرد که هدف کل سال تولید ۱.۸ میلیون خودرو بدون تغییر باقی مانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا