کسب و کار

مراحل شروع کسب و کار در اینستاگرام

پایگاه خبری توسعه برند، اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه است (یعنی ۱/۴ کل جمعیت جهان)، که به این معنی است که یک کانال بازاریابی عالی برای استفاده برای تبلیغ برند شماست. اگر تازه وارد اینستاگرام شده اید یا می خواهید یاد بگیرید که چگونه برند خود را در اینستاگرام بهتر بازاریابی کنید ،و از خدمات اینستاگرام اطلاعاتی ندارید، ما یک راهنمای کامل در مورد نحوه استفاده از خدمات اینستاگرام برای تجارت گردآوری کرده ایم. در این نوشته شما مراحل شروع کسب و کار در اینستاگرام را یاد خواهید گرفت.

مراحل شروع کسب و کار در اینستاگرام و استفاده برای تجارت

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی تصویری است که تاکید زیادی بر محتوای عکس و ویدئو دارد. این می تواند برای برندهای بدون محصول بصری سخت به نظر برسد، اما حتی مشاغل B2B و برندهای مبتنی بر خدمات نیز می توانند از این شبکه بهره ببرند. با این راهنما می توانید در کمترین زمان مخاطبان خود را افزایش دهید و فالوور های زیادی جذب کنید.

پروفایل تجاری اینستاگرام بسازید

سه نوع اکانت اینستاگرام وجود دارد: شخصی، سازنده و تجاری. حساب های سازنده و تجاری دو نوع حساب حرفه ای ارائه شده هستند. اینفلوئنسرها و سازندگان محتوا می‌خواهند از حساب سازنده استفاده کنند، در حالی که به عنوان یک نام تجاری، می‌خواهید یک نمایه تجاری راه‌اندازی کنید. با پروفایل تجاری اینستاگرام، به ویژگی های مفیدی کسب می کنید که در مراحل شروع کسب و کار در اینستاگرام اهمیت زیادی دارند. این موارد عبارتند از:

  • اضافه کردن بخش های بیشتر در نمایه
  • تحلیل اینستاگرام
  • روند استفاده بهتر از تبلیغات
  • امکان اتصال به یک برنامه زمان بندی
  • فروشگاه اینستاگرام/تگ کردن محصولات در پست ها

هر ویژگی می تواند به برند شما کمک کند تا بیشترین بهره را از حضور خود در اینستاگرام ببرد.

بهینه سازی پروفایل های تجاری از مراحل شروع کسب و کار در اینستاگرام

همانطور که اشاره کردم، بخش های بیشتری در نمایه کسب و کار شما موجود است، بنابراین از آنها استفاده کنید. این کار اطلاعات زیادی را در اختیار فالوورهای بالقوه قرار می‌دهد و به آن‌ها ایده روشنی از اینکه کسب‌وکار شما چه می‌کند و چرا باید شما را دنبال کنند، می‌دهد. با استفاده از فیلدهای زیر پروفایل خود را بهینه کنید:

  • عکس: بهتر است از لوگوی شرکت خود به عنوان عکس پروفایل خود استفاده کنید تا مردم بتوانند به راحتی برند شما را شناسایی کنند.
  • نام: نامی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید که با سایر پروفایل های اجتماعی برندتان همخوانی داشته باشد.
  • نام کاربری: این باید نام تجاری شما نیز باشد. توجه داشته باشید که نام کاربری شما نمی تواند دارای فاصله باشد.
  • وب سایت: این تنها URL قابل کلیک در صفحه اینستاگرام شما خواهد بود. اکثر مشاغل یا از وب سایت خود استفاده می کنند یا به آخرین صفحه تبلیغاتی خود پیوند می زنند. همچنین می توانید از ابزار پیوند در بیو برای پیوند دادن به چندین صفحه استفاده کنید.
  • بیو: بیو اینستاگرام شما جایی است که توجه سایر کاربران را به خود جلب خواهید کرد. می‌توانید کارهایی که کسب‌وکارتان انجام می‌دهد را توصیف کنید، وب‌سایت خود را تبلیغ کنید یا شعار برند خود را قرار دهید.

اینستاگراماستراتژی بازاریابی قوی

یکی از مراحل شروع کسب و کار در اینستاگرام، استراتزی بازاریابی درست است. هر کانال بازاریابی که در آن حضور دارید، باید استراتژی خاص خود را داشته باشد و اینستاگرام شما نیز تفاوتی ندارد. از آنجایی که اینستاگرام یک پلت فرم بصری است، بسیاری از استراتژی شما باید حول محور یافتن یا ایجاد تصاویری که به اشتراک می گذارید بچرخد. با این حال، چند جنبه دیگر نیز وجود دارد که باید به خاطر بسپارید.

مخاطب هدف خود را مشخص کنید

ابتدا، مطمئن شوید که محتوایی تولید می کنید که مخاطب هدف شما به آن علاقه مند باشد. اما برای انجام این کار، ابتدا باید آن مخاطب هدف را تعریف کنید. به شخصیت مشتری فعلی خود نگاه کنید، سپس در اینستاگرام تحقیق کنید تا پروفایل هایی را پیدا کنید که با آن پرسونا هماهنگ هستند. آنها را دنبال کنید و محتوایی را که به اشتراک می گذارند تجزیه و تحلیل کنید. بررسی کنید کدام برندها را دنبال می کنند و محتوایی را که به اشتراک می گذارند نیز تجزیه و تحلیل کنید. سپس، از آن تحلیل‌ها برای کمک به راهنمایی استراتژی محتوای اینستاگرام خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که کدام یک از پست‌ها، داستان‌ها یا حلقه‌های شما بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد تا بتوانید شروع به ایجاد محتوای مشابه بیشتری کنید. این مطلب از اساسی ترین مراحل شروع کسب و کار در اینستاگرام است.

محتوای اینستاگرام با کیفیت بالا ارسال کنید

جای تعجب نیست که اینستاگرام به طور مداوم ویژگی های جدیدی را منتشر می کند. و برای استفاده حداکثری از پلتفرم، ایده خوبی است که همه آنها را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی بیشتر در بین فالوورهای شما مورد استقبال است. ابزارها و برنامه های مناسب برای ایجاد یا ویرایش پست های اینستاگرام خود را با هدف تبلیغات در اینستاگرام  را پیدا کنید. از آن ها برای کیفیت بخشی به پست های خود استفاده کنید.

سخن آخر

در این نوشته ما به بررسی مراحل شروع کسب و کار در اینستاگرام پرداختیم. اگر می خواهید در این پلتفرم موفقیت کسب کنید بهتر است با این تکنیک ها شرایط خود را برای کسب وکار بهبود بخشید. تبلیغات اینترنتی vqs  را برای انجام خدمات فراموش نکنید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری توسعه برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا