اسنپ چت پلاس سه میلیون مشترک جذب کرد
پایگاه خبری توسعه برند، برند آمریکایی اسنپ اعلام کرد سرویس اشتراکی اسنپ چت پلاس که در راستای متنوع سازی کسب و کارش عرضه کرده است، اکنون سه میلیون مشترک دارد.
اسنپ چت پلاس که سال گذشته به قیمت ماهانه ۳ دلار و ۹۹ سنت راه اندازی شد، بخش مهمی از تلاشهای شرکت اسنپ برای تقویت درآمد خود فراتر از تبلیغات دیجیتالی بوده که با کاهش هزینه بودجه بازاریابی از سوی بعضی از برندها در بحبوحه نگرانیها نسبت به وضعیت اقتصادی، کاهش پیدا کرده است.
اسنپ این نقطه عطف را در مجمع شرکا در روز چهارشنبه اعلام کرد. این یک رویداد سالانه است که در جریان آن شرکت اسنپ، ویژگیهای جدید برای کاربران، تولیدکنندگان محتوا و تبلیغات کنندگان در این اپلیکیشن پیام رسانی تصویری را معرفی می کند.
شمار مشترکان اسنپ چت پلاس نشان میدهد که این شرکت در زمانی که پلتفرمهای شبکه اجتماعی دیگر به دنبال دریافت پول از کاربران برای برخی از ویژگیها هستند، شاهد موفقیت بوده است.
برند توییتر که متعلق به ایلان ماسک است، محصول اشتراکی به نام “توییتر بلو” را در دسامبر اصلاح و تغییراتی در آن صورت داد تا کاربران برای تیک احراز هویت پروفایل خود، پول پرداخت کند.
طبق برآورد تراویس براون، محقق مستقل، “توییتر بلو” تا یکشنبه هفته جاری، حدود ۵۳۹ هزار مشترک داشته است. سرویس اشتراکی اسنپ به کاربران اجازه می دهد دسترسی سریعتر به ویژگی های جدید داشته باشند. اسنپ در فوریه ربات چت هوش مصنوعی مولدی به نام My AI را معرفی کرد که میتواند پاسخهای متنی به پرسش ها تولید کند و این ابزار را ابتدا برای مشترکان اسنپ چت پلاس عرضه کرد.
این شرکت مستقر در سانتا مونیکای کالیفرنیا، همچنین سرگرم کار برای توسعه فناوری واقعیت افزوده خود است که میتواند دید دنیای واقعی را با تصاویر رایانه ای شده، بهبود دهد.
بر اساس گزارش رویترز، اسنپ ماه گذشته یک واحد تجاری برای کمک به شرکتهای دیگر برای ساخت تجربه واقعیت افزوده در اپلیکیشن ها و وب سایتهایشان راه اندازی کرد.
پایان