برندهای ایرانی

بانک سپه موفق به کسب رتبه برتر در بخش ارتباطات فرهنگی شد

پایگاه خبری توسعه برند، اداره کل روابط‌عمومی و مدیریت برند بانک سپه در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی موفق به کسب رتبه برتر در بخش ارتباطات فرهنگی شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران که با موضوع روابط‌عمومی شبکه‌ای، در روزهای ۲۰ تا ۲۲ آذرماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، براساس تصمیم هیئت داوران از اداره کل روابط‌عمومی و مدیریت برند بانک سپه به علت کسب رتبه برتر در بخش ارتباطات فرهنگی (تبلیغاتی و انتشاراتی) با اهدای نشان ویژه تقدیر شد.

تولید دوبری کولا از برند کوکاکولا در روسیه
بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا