برندهای ایرانی

احیای کارخانه برند ارج پس از سال ها تعطیلی

پایگاه خبری توسعه برند، با حمایت و همراهی هلدینگ صنایع عمومی تامین از شرکت‌های تابعه شستا و بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال، برند ارج پس از ۵ سال تعطیلی به مدار تولید بازگشت.

کورش نجفی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین، سید محمدعلی امام‌زاده عضو هیئت مدیره ارج به نمایندگی از هلدینگ صنایع عمومی و یدالله طاهرنژاد رییس هیات مدیره ارج، از بخش‌های مختلف این شرکت بازدید کردند.

براساس این گزارش کوروش نجفی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین در این بازدید، با اشاره به اینکه حمایت از تولید داخلی امری است که مقام معظم رهبری سالهاست بر آن تاکید دارند افزود: تمرکز بر تولید شرط دستیابی به اقتصاد پویا و پیشرفت است و از این رو با اقدامات انجام شده و همکاری بخش خصوصی توانستیم گروه صنعتی ارج را با سرمایه‌گذاری ۲۰۰۰ میلیارد ریالی احیا کنیم.

نجفی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای احیای برند ارج و ایجاد تنوع محصولات گفت:

در سبد محصولات ارج تولید انواع یخچال فریزر، انواع ماشین لباسشویی دیجیتال و مکانیکی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و کولر گازی اسپلیت وجود خواهد داشت.

وی افزود: زیر ساخت‌های لازم جهت تولید ۲۲۸۰۰۰ دستگاه لوازم خانگی طی ۴ سال آینده به روش‌های SKD و CKD و انتقال دانش فنی و نصب ماشین‌آلات برای بومی‌سازی حداقل ۶۰ درصد قطعات در کشور و پس از آن تولید تحت لیسانس و ملی انجام شده است.

مدیرعامل صنایع عمومی با اشاره به این که تولید محصول با کیفیت، رمز توسعه پایدار و تضمین کننده بازار فروش و اشتغالی پایدار و روشنگر چراغ تولید است افزود:

با احیای این برند برای ۸۰۰ نفر به طور مستقیم و بیش از ۲۵۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

شایسته ذکر است کارخانه ارج بیش از ۷۰ سال در تولید لوازم خانگی عمر دارد و از سال ۹۵ ورشکسته و تعطیل شده بود که با برنامه ویژه شستا مبنی بر رفع موانع تولید و احیای برندهای ملی، به بازار لوازم خانگی ایران بر می‌گردد.

منبع: ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا