برندهای خارجی

کاهش زمان دورکاری کارمندان برند اسنپ چت

پایگاه خبری توسعه برند، شبکه اجتماعی اسنپ‌ کارمندانش را ملزم کرده تا از آخر فوریه، ۸۰درصد از مدت زمان فعالیتشان را در محیط شرکت باشند.

سخنگوی این شبکه اجتماعی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «پس از دورکاری به مدت طولانی، از اینکه همه کارمندان سال آینده با مدل ترکیبی جدید ۸۰ به ۲۰، به محل کار برمی‌گردند، هیجان‌زده هستیم.» شرکت اسنپ که در سانتا مونیکای کالیفرنیا مستقر است، در ماه اوت اعلام کرد ۲۰درصد از کارمندانش را اخراج و پروژه‌ها را برای کاهش هزینه‌ها در بحبوحه تیرگی اوضاع اقتصادی، تعطیل می‌کند. پس از اینکه پاندمی کووید۱۹ در سال۲۰۲۰ در ایالات متحده آغاز شد، صنعت فناوری یکی از نخستین بخش‌هایی بود که به کارمندان اجازه داد از خانه کار کنند. اما میزان استقبال شرکت‌های فناوری از دورکاری دائمی اکنون متفاوت شده است.

«ایوان اشپیگل» مدیرعامل اسنپ اعلام کرده است با وجود کاهش هزینه در بعضی از بخش‌ها، این شرکت اکنون با پیامدهای رشد کمتر درآمد و تطبیق با فضای بازار روبه‌رو است.

منبع: ایسنا

توقف تجارت برند هنکل آلمان در روسیه
بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا