برندهای ایرانی

ارائه خدمات جدید روبیکا با استفاده از هوش مصنوعی در نمایشگاه اینوتکس

پایگاه خبری توسعه برند، کارشناس ارشد هوش مصنوعی روبیکا با اشاره به خدمات جدید روبیکا با استفاده از هوش مصنوعی اعلام کرد رعایت امنیت و اخلاق در تولید محتوا از چالش‌های هوش مصنوعی است و در به‌رتحقق این موضوع هستیم.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۴، «سید حسام علویان» کارشناس ارشد هوش مصنوعی روبیکا در نخستین روز از هفتمین استیج اینوتکس با موضوع تاثیر هوش مصنوعی در پلتفرم های دیجیتال افزود: «امروزه ما سر و کارهای زیادی با پلت فرم ها داریم.»

وی بیان کرد: «می‌توانیم در ۶حوزه اعم از تولید محتوا ،پایش سلامت محتوا،کسب درآمد ،موتورهای جستجو تاثیر هوش مصنوعی را بررسی قرار دهیم.» وی در خصوص چالش‌ها و دستاوردهای هوش مصنوعی افزود: «با توجه به پیشرفت های هوش مصنوعی شاهد رشد و تسریع فرآیندها در یک سری پلتفرم‌ها بوده‌ایم و این فرآیندها را بالا برده است، در مقابل شاهد یک سری چالش‌ها نیز هستیم مثل رعایت امنیت، رعایت اخلاق در تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در خصوص فعالیت‌های روبیکا در زمینه هوش مصنوعی گفت: «در روبیکا ما با استفاده از هوش مصنوعی توانستیم صوت‌ها را به متن تبدیل کنیم، در این زمینه تا کنون ۷۰ میلیون صوت را به متن تبدیل کردیم و این نشانه استقبال کاربران از این خدمت بوده است.» وی ادامه داد: :«دو سرویس جدید نیز در آینده توسط روبیکا از قبیل تولید تصاویر با استفاده از متن به عنوان استیکر و بهبود عکس‌ها مثل اضافه کردن نگاه ها به پس زمینه است که در آینده اضافه خواهد شد.» وی ادامه داد: «سرویس جدید دیگری در نظر داریم که در صفحه اول روبیکا با استفاده از هوش مصنوعی ارائه خواهد شد که مناسب با سلیقه افراد فیلم و سریال به آنها پیشنهاد خواهد شد.»

وی در خصوص استفاده از هوش مصنوعی در موتورهای جستجو، یادآور شد: «جستجوهای سنتی بر اساس یک سری کلمات انجام می شود، اما با استفاده از هوش مصنوعی در موتورهای جستجو نیاز به وجود فیلترها نیست و بر اساس فهم دستگاه، موتور جستجوی هوشمند این کار را انجام می دهد.» وی افزود: «در روبیکا قصد داریم با استفاده از هوش مصنوعی دستیارهای صوتی و چت بات‌های فروشگاهی ایجاد کنیم که بتوانند پرسش و پاسخ انجام دهند.»

دبیر تحریریه توسعه برند

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا