برندهای ایرانی

رشد سودآوری برند بانک سینا در پایان 1400

پایگاه خبری توسعه برند، معاون برنامه‌‌ریزی و سرپرست معاونت امور شعب و مناطق بانک سینا، از جهش چشمگیر شاخص‌‌های عملکردی این بانک طی سال ۱۴۰۰ در مقایسه با دو سال قبل از آن خبر داد.

حمدالله جمالی خاطرنشان کرد: بررسی وضعیت عملکردی و گزارش‌های مالی منتشر شده حاکی است این بانک از حیث رشد میزان منابع در دو سال منتهی به پایان سال ۱۴۰۰ روند صعودی را طی کرده به نحوی که مانده منابع در پایان سال ۱۴۰۰ با رشد ۱۰۹‌درصدی در مقایسه با سال ۹۸، به ۴۶۷‌هزار میلیارد ریال رسیده است. او افزود: عملکرد بانک سینا در بخش مصارف نیز با رشد ۱۲۱‌درصدی همراه بوده به طوری که در پایان سال ۱۴۰۰ به حدود ۳۷۱‌هزار میلیارد رسیده است. او رشد ۳/ ۲‌درصدی نسبت مصارف به منابع در پایان سال ۱۴۰۰ را نسبت به دو سال قبل، حاصل عملکرد تحسین‌‌برانگیز بانک دانست که توانسته جایگاه چهارم را در بین بانک‌های خصوصی به ارمغان آورد.

جمالی، رشد سودآوری ۳۵۶‌درصدی بانک در پایان سال ۱۴۰۰ نسبت به دو سال گذشته را نقطه عطفی در عملکرد و حاصل پیاده‌سازی برنامه‌‌‌‌ها و سیاست‌های مدون و منسجم برشمرد و گفت: این دستاورد می‌تواند زمینه‌‌ساز ثبات و تداوم درآمدزایی بانک در سال‌های آتی باشد. معاون برنامه‌‌ریزی بانک سینا با اشاره به رشد ۲۱۸‌درصدی تعهدات صادره بانک خاطرنشان کرد: در حوزه تعهدات و در میزان ضمانت‌‌نامه‌‌های صادره، این بانک در جایگاه هفتم بانک‌های خصوصی و از لحاظ صدور اعتبارات اسنادی در پایان سال ۱۴۰۰ در رتبه پنجم بانک‌های خصوصی جای گرفته است.

در مجموع نیز در حوزه میزان تعهدات صادره با رشد حدود ۲۱۸‌درصدی، میزان تعهدات صادره بانک سینا در پایان اسفند ۱۴۰۰ معادل ۱۶۶‌هزار میلیارد ریال بوده است. او در تشریح چگونگی دستیابی به این موفقیت اظهار کرد: این بانک در اجرای برنامه‌‌های دقیق با محوریت تحقق اهداف بلندمدت اقتصاد مقاومتی و در چارچوب قوانین نظام پولی و بانکی کشور و با بهره‌‌گیری از تجارب داخلی با رویکردی هوشمندانه توانسته رسالت خود را به انجام برساند.

وفاداری مشتریان برند نستله با وجود افزایش قیمت
بیشتر بخوانید

منبع: دنیای اقتصاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا